Dacia ar putea produce un model de clasă mică: "În viitorul apropiat va trebui să vedem unde ne situăm"

Dacia ar putea deschide o nouă fabrică dacă vânzările continuă să crească şi ar putea lua în calcul dezvoltarea unui model din clasa mică, de oraş, în timp ce o maşină sport nu intră în vederile producătorului auto, scrie revista britanică Autocar.

2014 afișări
Imaginea articolului Dacia ar putea produce un model de clasă mică: "În viitorul apropiat va trebui să vedem unde ne situăm"

Dacia ar putea produce un model de clasă mică: "În viitorul apropiat va trebui să vedem unde ne situăm" (Imagine: David Nika/Mediafax Foto)

Fabrica din România a Dacia funcţionează la capacitate maximă, iar operaţiunile din India şi Maroc se extind rapid. Dacia ar putea avea nevoie în cele din urmă de o nouă fabrică dacă va continua să crească, a admis directorul de marcă al Dacia, Rafael Treguer, într-un interviu acordat Autocar la salonul auto de la Frankfurt.

"În viitorul apropiat va trebui să vedem unde ne situăm", a declarat directorul de marcă al Dacia.

Dacia se va concentra pe gama actuală de modele, înainte de a lansa altele noi, a spus el. După ce a introdus şase modele noi în 2012 şi alte noutăţi în acest an, Dacia, deţinută de grupul francez Renault, "trebuie să lucreze cu această gamă pentru a creşte vânzările şi notorietatea", a adăugat Treguer.

"Sigur că pe viitor vom dezvolta noi produse, însă doar pe segmentul de serie. (...) Nu vom dezvolta niciodată un produs de nişă", a declarat el, respingând astfel speculaţiile că ar putea fi pregătită o maşină Dacia dezvoltată de divizia Renaultsport sau chiar un model sport Dacia, notează Autocar.

Un posibil viitor model ar putea fi o maşină de oraş Dacia, însă o astfel de maşină ar însemna o abatere de la strategia brandului de a folosi o platformă comună pentru modelele sale.

"Este un poate în privinţa unei maşini de clasă mică, dar este prea devreme să ne pronunţăm şi în mod cert nu a fost luată nicio decizie", a spus oficialul Dacia.

În schimb, Dacia îşi concentrează eforturile pe creşterea notorităţii brandului pentru a menţine creşterea constantă a ultimilor nouă ani de la lansarea în Europa în 2004.

"Brandul are încă o notorietate redusă. Avem nevoie de mai multă publicitate, dar într-un mod inteligent şi memorabil, întrucât bugetele noastre nu sunt uriaşe. Trebuie să avem impact şi să fim văzuţi, poate cu umor ca în Marea Britanie, dar niciodată într-un mod care să afecteze preţul maşinilor noastre", a declarat Treguer.

Dacia va prezenta marţi, la Salonul Auto de la Frankfurt, noul Duster, cu un exterior mai modern şi un interior schimbat, cu tapiţerii noi şi o nouă planşă de bord. Modelul vine cu un alt interior, modern si confortabil, care reflectă apartenenţa la modelele 4x4.

Duster, primul SUV al Dacia, a fost lansat în 2010.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici