În timpul unei deplasări în interes de serviciu, cei doi au observat într-un birou din Columbia o tablă de scris din sticlă. Cei doi s-au gândit că tablele albe din anii 90 au nevoie de un upgrade. Clienţii lor? Corporaţiile şi universităţile care vor o suprafaţă de scris cu un design atrăgător şi care se şterge foarte uşor. Precum mulţi alţi antreprenori au început afacerea într-un garaj, de data aceasta în Texas, nu în Sillicon Valley, notează Business Magazin.
„După ce ne-am pierdut slujbele, voiam să creăm ceva tangibil. Dacă o scăpeai pe jos aveai să te răneşti”, a declarat Whites întrebat de Wall Street Journal de ce a ales să intre într-un business de manufactură.
Whites şi Rincon şi-au finanţat singuri afacerea, deşi cu un an mai devreme în vieţile lor apăruseră doi copii. Au riscat, dar le-a ieşit. În utlimii ani afacerea s-a dublat ajungând la venituri de peste 40 milioane de dolari, 120 de angajaţi şi au clienţi de renume precum Google, Facebook sau Coca-Cola.
Citeşte continuarea pe Business Magazin
Citeşte şi: FMI: Datoria mondială a ajuns la 152.000 de miliarde de dolari, dublul economiei globale
Citeşte şi: STUDIU: 40% din locuinţele din România au nevoie de reparaţii, mai mult de jumătate de intervenţii urgente, 33% nu au toalete proprii
Citeşte şi: BCR: Tinerii sunt atraşi de instrumentele financiare moderne, dar au nevoie de educaţie financiară