Google Glass, disponibili publicului larg din SUA pentru o perioadă limitată de timp. Care va fi preţul ochelarilor

Google va prelua începând de săptămâna viitoare, pentru o perioadă limitată de timp, comenzi de la publicul larg din SUA pentru ochelarii Glass, oferind pentru prima dată acest produs în afara cercului restrâns de parteneri, dezvoltatori de software şi reprezentanţi ai presei de specialitate.

2886 afișări
Imaginea articolului Google Glass, disponibili publicului larg din SUA pentru o perioadă limitată de timp. Care va fi preţul ochelarilor

Google Glass, disponibili publicului larg din SUA pentru o perioadă limitată de timp. Care va fi preţul ochelarilor (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Google Glass, cu un preţ de referinţă de 1.500 de dolari, vor fi disponibili pentru comenzi începând de marţi, 15 aprilie, a anunţat compania pe blog.

Google nu a precizat câte unităţi vor fi vândute către publicul larg, dar a subliniat că volumul va fi limitat.

Compania a precizat că extinde astfel programul de testare a ochelarilor Glass. Până acum, produsul a fost disponbil unui cerc relativ restrâns de parteneri Google, dezvoltatori şi jurnalişti, la un preţ de 1.500 de dolari.

Mulţi analişti anticipează că gadget-urile care preiau funcţii de la smartphone-uri şi tablete şi pot fi purtate, precum ceasuri de mână sau ochelari, vor creşte în popularitate în acest an.

Google Glass, care poate înregistra imagini, întreţine dezbaterea privind încălcarea dreptului la viaţă privată, existând propuneri pentru interzicerea ochelarilor "smart" în spaţiul public.

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici