Mai multe companii ar trebui să lucreze cu furnizorii pentru a reduce schimbările climatice

Prea puţine companii lucrează cu furnizori pentru a reduce emisiile de gaze cu efect de seră, potrivit unui studiu care a apreciat iniţiativa luată deja de General Motors, Sky şi Sony Corp, scrie Reuters.

636 afișări
Imaginea articolului Mai multe companii ar trebui să lucreze cu furnizorii pentru a reduce schimbările climatice

Mai multe companii ar trebui să lucreze cu furnizorii pentru a reduce schimbările climatice (Imagine: Shutterstock / Mediafax Arhiva Foto)

Mai multe companii au stabilit să contribuie la reducerea schimbărilor climatice, dar nu iau în considerare gazele cu efect de seră care au legătură cu produsele pe care le cumpără de la alţii, precum componente de metal sau electronice, indică un raport, publicat marţi, de grupul non-profit CDP, cunoscut înainte ca Carbon Disclosure Project.

„Cea mai mare parte a emisiilor unei companii de nivel mediu se găseşte în lanţul de furnizori”, a spus Dexter Galvin, directorul CDP.

În total, doar 22% din cele 4.300 de companii analizate lucrau cu furnizorii pentru a reduce emisiile. Potrivit raportului, companiile au raportat reduceri ale emisiilor echivalente cu 434 de milioane de tone de dioxid de carbon, în 2016. Mai mult, acestea susţin că au economisit 12,6 miliarde de dolari în 2016, economiile având legătură, în special, cu eficienţa energetică.

Printre companiile menţionate în studiu, care au luat iniţiativa de a lupta cu schimbările climatice, se numără Bank of America şi Nestle.

Rata de 22% a implicării companiilor în problemele climatice nu este de ajuns, în condiţiile în care în lume s-au înregistrat temperaturi record, susţine Patricia Espionage, reprezentant al Organizaţiei Naţiunilor Unite (ONU).

 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici