Mai exact, este vorba de 15 kilometri din cei 28,6 ai autostrăzii Lugoj-Deva şi 8,7 kilometri ai sectorului Gilău-Nădăselu, din Autostrada Transilvania, pe care oricum nu se poate circula pentru că nu este gata Podul peste Someş.
Lucrările a lotul 2 din autostrada Lugoj-Deva, care are 28,6 kilometri, au început la 27 noiembrie 2016 şi trebuiau finalizate până la 27 mai 2016, potrivit datelor oficiale de pe site-ul CNAIR. Cu aproape un an mai târziu decât termenul de finalizare, în februarie 2017, sunt recepţionaţi 15,8 kilometri ai sectorului Dumbrava-Deva, deci mai puţin de jumătate din cât de promisese.
Aceeaşi situaţie este şi în cazul sectorului Gilău-Nădăşelu, al autostrăzii Transilvania. Această bucată face parte din tronsonul 3A, Gilău- Mihăileşti, care are o lungime totală de 25,5 kilometri. Lucrările la sectorul Gilău-Nădăşelu au început în 7 aprilie 2014 şi trebuiau finalizate în doi ani. Nu s-a întâmplat acest lucru, recepţia având loc abia în noiembrie 2017.
„Urmare ploilor abundente din anul 2016, s-au înregistrat lunecări ale unor taluze, care au impus reproiectarea soluţiilor de consolidare a acestora . Cu toate acestea, termenul estimat pentru finalizarea lucrarilor va fi respectat, însa este de precizat că şi în condiţia în care termenul de finalizare se va respecta, acest tronson nu va fi funcţional decât după finalizarea lucrărilor la Podul peste Someş”, se arată într-un document al CNAIR privind stadiul proiectelor de autostrăzi.
CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI
Citeşte şi: Fisc: Din aprilie, noul plafon pentru înregistrarea ca plătitor de TVA este 300.000 de lei
Citeşte şi: Ce puteţi face dacă sunteţi implicat într-un accident auto în străinătate – sfaturile BAAR
Citeşte şi: Cel mai scump apartament din istoria New York-ului. Cine a plătit peste 100 de milioane dolari pentru un penthouse în Manhattan
Citeşte şi: Oferte venite prin telefon, e-mail sau online: Ce drepturi au clienţii atunci când îşi dau consimţământul
Citeşte şi: Angajatorii din fostele ţări comuniste trebuie să-şi califice angajaţii pentru a suporta creşterea salariilor. Care este situaţia în România
Citeşte şi: În pofida criticilor aduse la Forumul Davos, George Soros intenţionează să facă tranzacţii cu criptomonede
Citeşte şi: Solicitare din partea industriei cimentului: Autostrăzile, pavate şi cu beton, nu doar cu asfalt
Citeşte şi: Construcţia de autostrăzi, tuneluri, viaducte şi drumuri naţionale se va scumpi cu 12,5% – proiect normativ iniţiat de Ministerul Transporturilor