- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (29.08.2017, 15:09)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mişcare îndrăzneaţă pentru liniile internaţionale ale Eurolines România. Compania a încheiat un parteneriat cu FlixBus, cel mai mare transportator european de persoane
Operatorul de servicii turistice Eurolines România a încheiat un parteneriat cu firma de transport FlixBus, urmând să pună la dispoziţie 50 de autocare şi să integreze liniile internaţionale în reţeaua de rute a Flixbus, de la 1 septembrie, a declarat marţi directorul Dragoş Anastasiu.
1314 afișări
Liniile internaţionale ale Eurolines România vor fi integrate în reţeaua transportatorului FlixBus
Unul dintre motivele acordului este reprezentat de lipsa tehnologiei resimţită de firma românescă. „Ce ne lipeşte nouă în momentul de faţă este tehnologia. De asta am şi simţit nevoia acestui parteneriat. (...) Noi acum suntem la 3-4% rezervări online plătite. Lumea se uită pe internet, apoi sună şi vine în agenţie. Credem că până la sfârşitul anului viitor vom ajunge la 10%, cel puţin”, a spus Dragoş Anastasiu, directorul general al Eurolines România, marţi, în cadrul unei conferinţe de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Pedro Sánchez ia în calcul demisia. Soția Premierului spaniol este anchetată pentru presupus trafic de influență
-
Expert: Bolile transmise de ţânţari se răspândesc în Europa din cauza crizei climatice
-
Veneţia introduce o taxă de intrare de 5 euro începând de joi
-
Premierul spaniol îşi suspendă îndatoririle publice: Am nevoie să mă opresc şi să mă gândesc
Liniile internaţionale ale Eurolines România către Germania, Cehia, Anglia, Italia, Spania sau Franţa vor fi integrate, din 1 septembrie, în reţeaua de rute internaţionale ale companiei de transport cu autocarul FlixBus.
„Autocarele noastre o să transporte şi toate liniile nostre vor fi integrate într-un sistem mai mare, mai numeros, din punctul de vedere al liniilor. Brandul, vizibilitatea, va fi FlixBus. Agenţiile Eurolines vor vinde în continuare bilete. Autocarele noastre, care sunt ale Rombus, companie din firmă, vor continua să funcţioneze. (...) În funcţie de rezultatele parteneriatului, vom fi obligaţi să ne mărim flota. (...) Filozofia de business a FlixBus este parteneriatul. FlixBus nu deţine autocare”, a explicat Anastasiu.
Până la începerea vârfului de sezon de iarnă, liniile Eurolines România vor fi integrate complet în reţeaua FlixBus, a anunţat Nikolai Voitiouk, vicepreşedinte pentru Europa de Est al FlixBus.
„De la 1 septembrie, oricine care îşi rezervă un bilet de pe Eurolines va avea acces la tot ce oferă FlixBus. Pe de-o parte, sunt peste 500 de oraşe pe care le adăugăm reţelei FlixBus, pentru că firma românească este conectată direct cu reţeaua noastră existentă”, a explicat Voitiouk.
Eurolines estimează că îşi va dubla numărul de pasageri transportaţi, ajungând la 300.000, în 2018, de la 150.000, în anul 2017.
Grupul Eurolines cuprinde 21 de companii, cu entităţi specializate în transport, turism, IT. Eurolines România a fost înfiinţată în 1995 şi activează în domeniul transportului şi turismului.
FlixBus este un furnizor european de transport de persoane pe distanţe lungi. FlixBus are 200.000 de curse zilnice către 1.200 de destinaţii din 26 de ţări şi a construit colaborări cu 250 de parteneri operatori de autocar din Europa în cei patru ani de când operează. FlixBus este responsabil de partea de tehnologie, ticketing, relaţiile cu clienţii, planificarea reţelei de rute, marketing şi vânzări, în timp ce partenerii locali se ocupă cu operarea autocarelor. Compania intenţionează să transporte 40 de milioane de pasageri în Europa, în 2017.
La începutul anului 2017, FlixBus a încheiat un parteneriat cu Alis Grup, agenţie care asigură partea de transport. Primele autocare FlixBus au început să circule în România vara trecută. La începutul acestei veri au fost adăugate 16 noi destinaţii din partea de vest a României.
Citeşte şi: Topul celor mai valoroase zece branduri româneşti | Cine se află în fruntea clasamentului şi ce companii au fost NEGLIJATE de statul-proprietar, în ciuda potenţialului lor
Citeşte şi: Mai multe ghişee la controlul documentelor pe aeroportul Henri Coandă. La cât a scăzut timpul de aşteptare
Citeşte şi: Pericol iminent de accidente. RAR a găsit în trafic maşini cu defecţiuni grave la sistemele de frânare şi direcţie
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Trebuie să investim 500 de miliarde euro în următorii 15 ani ca să ajungem la dublarea PIB-ului. În primul rând în industria de învățare. PIB-ul nu crește cu proști
Citește pe www.zf.ro: De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
De ce dispar pe capete băncile din România. Din 2012 încoace au dispărut 10 bănci, şi este doar începutul
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Filiera prin care baronul 'Mocro Maffia' livra tone de cocaină în România! 'Scarface' a pierdut 625.000.000 € la un singur transport trimis la Constanța
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe