O familie de basarabeni face peste 1 milion de lei dintr-o afacere cu produse moldoveneşti deschisă în Capitală

După ce au lucrat timp de un deceniu şi jumătate în sectorul bancar, soţii Angela şi Lilian Cupcea, originari din Republica Moldova, au ales să renunţe la statutul de angajat şi să pornească în Bucureşti un business cu produse basarabene. Aşa au apărut cele două unităţi Basarabia pe care antreprenorii le deţin în Capitală, magazinele înregistrând anul trecut o cifră de afaceri de 1,3 milioane lei şi un profit de 137.000 de lei.

14410 afişări
Imaginea articolului O familie de basarabeni face peste 1 milion de lei dintr-o afacere cu produse moldoveneşti deschisă în Capitală

Pentru anul acesta ei preconizează o creştere de 25%, intenţionând să se axeze pe îmbunătăţirea brandului deja creat, de la servicii la produse în sine. Focusul principal este însă o promovare mai intensă în online. În perioada următoare cei doi antreprenori au planificate investiţii de 70.000 de lei pentru deschiderea unei noi locaţii, dar şi în vederea promovării afacerii pe mai multe canale, scrie ZF

Soţii Cupcea au pornit businessul cu produse basarabene în urmă cu patru ani, motivaţia venind atât din dorinţa de a-şi îndeplini visul de a avea propria afacere, dar şi pentru a promova produsele de acasă peste hotare. Iniţial au intrat pe piaţa locală cu două magazine operate sub brandul „Bunătăţi din Basarabia”, deschise cu o investiţie de 20.000 de euro „adunaţi pe parcursul anilor de muncă la bancă.”

La vremea aceea, exista în Capitală un business cu profil similar – „Vinurile Basarabiei”, aşa că alături de reprezentanţii acestuia au decis să schimbe numele ambelor companii în cel actual, „Basarabia”, continuând să funcţioneze însă până în prezent ca SRL-uri diferite: Bunătăţi din Basarabia sub „DOLCE TEADOR”, iar brandul omonim sub „Basarabia Drinks”.

În prezent businessul are o echipă de cinci angajaţi. „Lucrăm cot la cot cu ei. Forţa unei afaceri de succes stă şi în angajaţi, iar ţinta noastră a fost întotdeauna aceea de a forma oamenii care vin în echipa noastră”, spune fondatoarea businessului.

În unităţile Basarabia, situate pe Bulevardele Magheru şi Ion Mihalache din Bucureşti, valoarea bonului mediu este de cca. 35-40 de lei, produsele companiei încadrându-se în categoria preţurilor medii. Majoritatea clienţilor companiei sunt persoane cu venituri medii, un segment distinct fiind reprezentat de angajaţii din clădirile de birouri din vecinătate, în timp ce următoarea categorie importantă de clienţi este alcătuită din persoane vârstnice, majoritatea locuind în zona de proximitate. Compania înregistrează anual aproximativ 45.000 clienţi, iar cele mai căutate produse sunt, potrivit antreprenoarei, bomboanele „Bucuria”, vinurile şi coniacurile moldoveneşti şi „biscuiţii cu gustul amintirilor din copilarie”.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici