Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă - Mediafax

Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă

Partea de creaţie a brandului turistic al României a costat 94.600 de euro, diferenţa până la 900.000 de euro însemnând cercetările de piaţă, au declarat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Biroului de presă al Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT).

44 afişări
Imaginea articolului Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă

Partea de creaţie a brandului turistic a costat 94.600 euro, diferenţa înseamnă cercetările de piaţă

Potrivit instituţiei, brandul, realizat de asocierea THR/TNS, afost conceput pe baza unei ample cercetări de piaţă desfăşurate înRomânia şi în cele 8 pieţe principale pentru turismul românesc,respectiv Germania, Marea Britanie, Italia, Rusia, Austria, SUA,Franţa şi Ungaria. Studiul a inclus două componente, una calitativăşi alta cantitativă, cuprinzând 10.800 de interviuri telefonice, 90interviuri directe, 2 focus grupuri, 5 workshop-uri cu echipa deproiect şi 3 branding council-uri.

MDRT a solicitat vineri asocierii THR/TNSexplicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandulturistic şi alte simboluri comercializate pe internet şi a precizatcă nu va efectua plăţi până la clarificarea acestor aspecte.

Asocierea THR/TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, caurmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa deelemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună,dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.

Asocierea THR/TNS a transmis vineri un răspuns MinisteruluiDezvoltării şi Turismului în care susţine: "Brandul de turism alRomâniei şi toate componentele sale au fost create de noi şi, caurmare, ele trebuie considerate originale", menţionând în acelaşitimp că este la dispoziţia Guvernului pentru luarea oricăreidecizii pentru a rezolva actuala neînţelegere, cum ar fisolicitarea de a realiza lucrări suplimentare de grafică asupraizotipului.

În urma răspunsului primit, MDRT a decis să convoaceConsiliul pentru coordonarea proiectului privind brandul de turismal României, pentru luni, 2 august.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici