- Home
- Economic
- (20.11.2020, 19:47)
- Raisa Humeniuc
- Home
- Video
- Politic
- Vești bune
- Economic
- Social
- Externe
- Healthcare Trends
- Marius Tucă Show
- Gândurile lui Cristoiu
- Coronavirus
- Facem România bine
Poveşti de succes în pandemie. Ioana Grama a mizat pe hainele de casă şi a avut de câştigat
- Vânzările de pijamale au crescut anul acesta cu 143% conform unei analize Adobe Anlytics
- Inspirată de contextul actual, influencerul Ioana Grama şi-a deschis o afacere cu pijamale
- Hainele de casă personalizate costă in jur de 360 de lei
923 afişări

FOTO: Instagram @ioanagrama
Pentru antreprenorii inspiraţi, pandemia nu este o piedică de dezvoltare. Din contră, statul în casă le-a dat idei. După ce vânzările de pijamale au crescut cu până la 143% anul acesta, influencerul Ioana Grama a profitat de situaţie şi şi-a îndeplinit un vis pentru care a investit peste 20.000 de euro. La doar două luni de când şi-a deschis afacerea cu haine de casă şi pijamale, a livrat sute de pachete atât în ţară cât şi în străinătate şi a reuşit deja să îşi acopere jumătate din investiţie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Bulibaşa romilor din Vrancea, ucis de o roată desprinsă de la un camion. Momentul a fost transmis live pe Facebook
-
Miliardarul francez Olivier Dassault şi-a pierdut viaţa într-un accident de elicopter
-
Washingtonul va „face ceea ce este necesar pentru a se apăra” după atacul cu rachete din Irak asupra unei baze militare
-
MESAJE DE 8 MARTIE 2021. Cele mai frumoase urări de Ziua Femeii
„Uite, chiar acum fac un colet. Încep cu parfumarea hârtiei de mătase care este un aspect foarte important. Coletele pleacă peste tot în ţară, dar şi în străinătate, pentru românii de acolo. Un Thank you card, şi aşa arată coletul”, spune Ioana Grama, antreprenor.
„Pandemia a fost momentul în care am avut mai mult timp să gândesc şi să îmi pun toate ideile pe o hârtie şi am zis să încerc. Vând haine de casă. Eu fiind obsedată de tot ce înseamnă haine de casă, pijamale, treninguri, mi s-a părut o idee foarte bună, mai ales că toată lumea stă în casă în perioada asta. Mă ajută foarte mult felul în care promovez. Din toate comenzile pe care le-am avut în momentul de faţă - am dat drumul de două luni - am avut trei retururi. De exemplu, treningul de pe mine costă 360 de lei. Pijamalele au fost puţin mai scumpe pentru că materialele din care sunt făcute sunt puţin mai scumpe. Nu mi-am făcut un buget anume. Am avut banii pe care îi câştig eu din campanii online şi am investit până acum peste 20.000 de euro”, povesteşte ea.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe