Vânzările Dacia în Germania au trecut pe scădere în aprilie, după creşteri mari în primul trimestru

Vânzările de autoturisme Dacia noi în Germania au scăzut cu 7,4% în aprilie, la 4.292 unităţi, după ce în primele trei luni ale anului au crescut chiar şi cu peste 25%, în timp ce piaţa germană a înregistrat în aprilie primul declin din ultimele cinci luni, de 3,6%, la 274.097 maşini.

88 afișări
Imaginea articolului Vânzările Dacia în Germania au trecut pe scădere în aprilie, după creşteri mari în primul trimestru

Vânzările Dacia în Germania au trecut pe scădere în aprilie, după creşteri mari în primul trimestru (Imagine: Octav Ganea / Mediafax Foto)

Cota de piaţă a Dacia s-a situat la 1,6% în aprilie, neschimbată faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Dintre cele 33 de mărci analizate de Oficiul de Înmatriculări Auto german, nouă au consemnat creşteri ale vânzărilor în aprilie, în timp ce restul au raportat scăderi.

Înmatriculările Dacia au urcat cu 3,1% în martie, după creşteri puternice în lunile ianuarie şi februarie, când avansul s-a situat la 25,4% şi, respectiv, 17,7%.

Maşinile din clasa compactă au rămas cea mai populară categorie, cu 25,6% din vânzări.

Mărcile premium germane Audi, Mercedes şi BMW au înregistrat scăderi ale înmatriculărilor între 2% şi 6%, în timp vânzările Porsche au crescut cu 22%, iar cele ale Volkswagen, liderul pieţei, au coborât cu 4,9%.

Nissan, Mazda şi Jeep s-au numărat printre câştigătorii lunii aprilie, cu creşteri ale înmatriculările variind între 20% şi 35%.

Pe ansamblul primelor patru luni ale anului, vânzările Dacia se află încă în urcare, cu 7,6%, la 15.715 maşini, în timp ce cota de piaţă a avansat la 1,6%, de la 1,5% în intervalul similar al anului trecut.

Piaţa germană a crescut cu 2,9% în primele patru luni, la 985.850 autoturisme.

Vânzările mărcii Renault, controlată de grupul francez cu acelaşi nume care deţine şi Dacia, au crescut cu 4,9% în aprilie, la 10.027 unităţi, în timp ce în primele patru luni ale anului se află în declin cu 0,7%, la 35.006 maşini.

Germania este a doua piaţă ca mărime pentru Dacia, după Franţa.

În Franţa, înmatriculările de autoturisme noi Dacia au înregistrat în aprilie cea mai puternică creştere a în rândul mărcilor cu vânzări semnificative, de 45,6%, la 11.287 maşini, avansul fiind de opt ori mai rapid decât cel al pieţei franceze, unde Dacia ocupă locul cinci în topul mărcilor.

În primele patru luni ale anului, înmatriculările Dacia au crescut de asemenea puternic, cu 30,6%, la 39.636 maşini, fiind devansate doar de câteva mărci cu vânzări reduse.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici