Vânzările Ranbaxy în România au crescut cu 12,5% în primul trimestru, la 27 milioane de dolari

Publicat: 10 05. 2011, 17:00
Actualizat: 06 11. 2012, 14:18

În primul trimestru, Ranbaxy a avut în Europa vânzări de 74 milioane de dolari, cu 10% mai mari decât în ianuarie-martie anul trecut.

La nivel de grup, vânzările nete consolidate au scăzut cu 12,4%, de la 541 milioane de dolari la 474 milioane de dolari.

Profitul după taxe al grupului a scăzut de peste trei ori în perioada analizată, de la 209 milioane de dolari la 67 milioane de dolari.

Ranbaxy Laboratories, cel mai mare producător de medicamente din India, a preluat în luna martie 2006, de la fondul de investiţii Advent International, un pachet de acţiuni reprezentând 96,7% din acţiunile Terapia Cluj-Napoca, pentru 324 milioane de dolari.

Grupul japonez farmaceutic Daiichi Sankyo a devenit acţionarul majoritar al Ranbaxy Laboratories după finalizarea achiziţiei a 64% din acţiuni, la începutul lunii octombrie 2008.

Terapia Ranbaxy estimează că afacerile companiei vor creşte până în 2015 la 450-500 milioane lei, de la 350 milioane lei anul trecut, urmare a lansării de noi produse şi majorării consumului de medicamente generice, a declarat, în ianuarie, pentru MEDIAFAX directorul general al producătorului farma, Dragoş Damian.