- Home
- Economic
- SHANGHAI, (27.12.2013, 10:41)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Vânzările Volkswagen în China ar putea să le depăşească pe cele ale General Motors în 2014, prima oară în nouă ani
Volkswagen (VW) este pe cale să vândă în 2014 mai multe vehicule în China decât General Motors (GM), pentru prima oară în ultimii nouă ani, urmând să recâştige poziţia de cel mai mare producător auto străin pe cea mai mare piaţă de profil la nivel global.
429 afișări
Vânzările Volkswagen în China ar putea să le depăşească pe cele ale General Motors în 2014, prima oară în nouă ani (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Ambele companii au depăşit obiectivele stabilite, de a comercializa peste trei milioane de vehicule în China în acest an. VW a reuşit acest lucru pe 5 decembrie, iar GM o săptămână mai târziu. Producătorul auto german a vândut în China cu 70.000 de vehicule mai mult decât GM în primele 11 luni, potrivit datelor raportate de cele două companii, relatează Bloomberg.
Competiţia dintre principalii producători auto din Europa şi Statele Unite urmează să se intensifice, aceştia anunţând investiţii în valoare totală de 36 de miliarde de dolari în China, chiar dacă tot mai multe oraşe din această ţară anunţă restricţii menite să reducă poluarea.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
Ucraina caută soldaţi. Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Lukaşenko ameninţă cu Apocalipsa: avem zeci de focoase nucleare ruseşti şi suntem gata să le folosim
"China este marele câmp de bătaie. În acelaşi timp, există riscul unei dependenţe prea mari de piaţa chineză. Atâta timp cât merge bine este minunat, dar dacă va apărea vreun obstacol, atunci expunerea la risc este chiar mai mare", a declarat Klaus Paur, director la compania de cercetare a pieţei Ipsos în Shanghai.
Volkswagen a anunţat luna trecută că va investi 18,2 miliarde de euro până în 2018 pentru extinderea operaţiunilor în China. În primele 11 luni, vânzările grupului german pe piaţa chineză au avansat cu 17%, la 2,96 milioane de vehicule, 80% din livrări fiind sub brand propriu. Grupul mai include mărcile Skoda, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini şi Seat.
"Trebuie să înţelegeţi că în prezent avem probleme de capacitate de producţie. Am putea vinde mai mult", a declarat Jochem Heizmann, preşedinte şi CEO al diviziei din China a VW.
Audi, cel mai bine vândut brand premium al VW în China, va începe anul viitor comercializarea sedanului A3, fabricat în acestă ţară, precum şi o nouă versiune a modelului A4. Alte modele care vor fi introduse pe această piaţă sunt VW Bora şi Skoda Octavia.
La GM, noul an va fi marcat de schimbări în conducere. Mary Barra îl va înlocui în ianuarie pe Dan Akerson în funcţia de director general al grupului, urmând să devină prima femeie CEO din industria auto. În China, Matthew Tsien a fost numit şef al operaţiunilor GM în această ţară, în locul lui Bob Socia, care se pensionează.
GM va introduce anul viitor în China patru noi modele Chevrolet, a declarat John Stadwick, vicepreşedinte pentru vânzări şi marketing. Grupul american comercializează vehicule de pasageri în China sub brandurile Buick, Chevrolet, Cadillac, Opel şi Baojun.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe