COMENTARIU Sorin Avram: Klaus Iohannis, din nou în centrul abordării. Klaus al II-lea a primit Premiul Carol al IV-lea

3786 afișări
Imaginea articolului COMENTARIU Sorin Avram: Klaus Iohannis, din nou în centrul abordării. Klaus al II-lea a primit Premiul Carol al IV-lea

COMENTARIU Sorin Avram: Klaus Iohannis, din nou în centrul abordării. Klaus al II-lea a primit Premiul Carol al IV-lea

”Sistemul de sănătate are nevoie de o reformă consistentă şi de o schimbare de paradigmă care asumă în mod real pacientul în centrul abordării”, este mesajul preşedintelui Klaus Iohannis transmis în cadrul Conferinţei Naţionale a Federaţiei Asociaţiilor Bolnavilor de Cancer. 
 
Mesajul nu a fost transmis direct de domnul preşedinte, acesta având de făcut altceva mult mai important. Conform agenţiei Mediafax, Klaus Iohannis a rostit o alocuţiune în localitatea bavareză Hof cu ocazia primirii Premiului European Carol al IV-lea al Federaţiei Germanilor Sudeţi. Mesajul a ajuns la participanţii la conferinţă prin intermediul consilierului prezidenţia pe probleme de sănătate. 
 
Totuşi, Klaus Iohannis este preşedinte al României din 2014 şi se află la al doilea mandat de cinci ani. În toată această perioadă, Klaus al II-lea a avut la dispoziţie câte guverne a avut chef domnia sa. Cu mici excepţii, în Palatul Victoria s-a aflat ”Guvernul Meu” în diferite formule. În aproape opt ani, Guvernul Domniei sale avea timp să ia pacientul pe braţe, să-l pună în centrul abordării şi să îl întrebe ce îl doare, să-i facă analize, să-l opereze, să-l pună pe picioare şi să-l trimită acasă, cu rugămintea de a reveni la control după o lună. 
 
Rare sunt mesajele lui Klaus Iohannis din care să lipsească expresii de genul ”reformă consistentă” şi ”schimbare de paradigmă”, expresii care au menirea de a ascunde lipsa de viziune, de acţiune şi de rezultate. Şi pentru ca aceste lipsuri să fie cât mai bine dosite,  discursurile preşedintelui sunt scrise într-un limbaj corporatisto-lemnos presupus pretenţios.  
 
Şi nu doar pacientul trebuie pus în centrul abordării la aproape opt ani de când Klaus Iohannis se află în cea mai înaltă funcţie din Statul Român, ci şi elevul, consumatorul ori mediul înconjurător, depinde ce zi este este: a Educaţiei, a Protecţiei Consumatorului sau a Schimbărilor climatice. 
 
Până când românii în calitatea lor de pacienţi, de consumatori ori de şoferi, care-şi consumă nervii şi îşi rup maşinile pe drumurile patriei, vor fi plasaţi ”în centrul abordării”, aceştia trebuie să fie mulţumiţi că au ajuns în această poziţie prin reprezentant. 
 
Din 2014, în centrul tuturor abordărilor se află preşedintele Klaus Iohannis. Pentru Klaus al II-lea, fost Klaus Întâiul, s-au găsit şi se găsesc în continuare investigaţii şi tratamente medicale de un înalt nivel, şi încă gratuite, drumuri înguste care se transformă în autostrăzi atunci când acestea sunt parcurse de coloana oficială prezidenţială, cele mai alese şi mai verificate produse alimentare şi băuturi, care sunt procurate prin serviciul de protocol, locuinţe de lux pentru care valoarea facturilor la electricitate şi gaz nu reprezintă o problemă, şi cele mai dese şi mai plăcute excursii, gratuite şi ele. Başca, premiile din ţară şi din străinătate care vin valuri-valuri către domnul Iohannis, premii care-i urcă stima de sine până pe piscurile munţilor de pe care iarna alunecă agale o pereche de schiuri care se simte onorată să-l transporte pe Klaus al II-lea. Schiuri care, pe bună dreptate, se simt în centrul abordării şi care sunt foarte încântate că şeful lor tocmai a primit Premiului European Carol al IV-lea. 
 
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici