- Home
- Externe
- WASHINGTON, (17.12.2018, 16:38)
- Bianca Pavaluca
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
RAPORT: Rusia a utilizat toate reţelele de socializare importante pentru a influenţa alegerile din SUA
Rusia a utilizat toate reţelele de socializare importante, printre care Facebook, Twitter, Instagram, Tumblr, Instagram şi YouTube, pentru a influenţa alegerile din Statele Unite din 2016 în favoarea lui Donald Trump, conform unui raport obţinut de The Washington Post.
915 afișări
RAPORT: Rusia a utilizat toate reţelele de socializare importante pentru a influenţa alegerile din SUA
Cotidianul The Washington Post a obţinut o parte a raportului, care urmează să fie publicat integral de Senatul american săptămâna aceasta. Raportul demonstrează că Rusia a condus o campanie de dezinformare prin reţelele de socializare în perioada alegerilor prezidenţiale din 2016 din SUA.
De asemenea, raportul critică şi „răspunsul întârziat şi prost coordonat” al companiilor vizate.
Raportul se bazează pe o analiză a milioane de postări de pe reţelele de socializare, obţinute de către Comisia de Informaţii a Senatului american de la companiile Twitter, Google şi Facebook.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Deşi companiile Facebook şi Twitter au dezvăluit în mai multe rânduri ingerinţele ruse, nu existau informaţii privind celălalte reţele. Raportul sugerează că Rusia a utilizat şi YouTube, Tumblr, Pinterest, Google+ şi mai multe servicii de e-mail, printre care Gmail, Hotmail şi Yahoo Mail.
Raportul detaliază o campanie de dezinformare coordonată de Internet Research Agency, o companie rusă care are legături cu Guvernul rus.
Printre principalele ţinte vizate de campanie se numără conservatorii, iar postările aveau ca subiecte principale problema imigraţiei, a armelor şi rasismul.
„Lucrul foarte clar este că postările erau în favoarea Partidului Republican şi a candidatului său, Donald Trump. Trump este menţionat cel mai des în postările adresate conservatorilor”, se menţionează în raport.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Generația Z adoptă un stil de viață mai sănătos. Tinerii englezi consideră că micul dejun tradițional este prea gras
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Coreea de Nord ar fi capabilă să producă viruși și bacterii mortale. Ce informații dețin Statele Unite
S-a terminat cu mersul obligatoriu la birou. ”Absolut toţi angajaţii vor să vină la birou când vor ei şi să lucreze de unde vor ei”
Banca românească care a surprins pe toată lumea. Nimeni nu a crezut că a va merge aşa de bine, nici chiar liderii băncii
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Grațiela e văduva lui Costel Corduneanu. Femeia e cu 20 de ani mai tânără decât fostul luptător și interlop
PROSPORT.RO
Cât costă un kilogram din primele CĂPȘUNI româneşti, apărute deja în pieţe. Nu sunt chiar pentru orice buzunar
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe