Doar în 2024, la nivelul întregii rețele MOL Fresh Corner au fost vândute 65 de milioane de cești de cafea și 43 de milioane de hotdogi. Asta înseamnă mai mult de două cești de cafea în fiecare secundă, iar dacă toți hotdogii ar fi aliniați ar putea încercui de aproximativ două ori granița României. Dintre cafele, 6,5 milioane au fost savurate în România, împreună cu mai bine de 3,7 milioane de hotdogi. Cele mai multe cafele au fost vândute de stația MOL Murfatlar, peste 140.000, la restaurantul care deține și recordul și pentru cei mai mulți hotdogi vânduți, peste 111.000.
În urmă cu zece ani a fost deschis la Budapesta primul Fresh Corner, marcând un nou capitol în lumea restaurantelor on-the-go. Imediat după, a fost lansat primul Fresh Corner din afara țării, la Ploiești. În 2018, 500 de Fresh Corner primeau clienții aflați în mișcare în nouă țări diferite, iar cel de-al 1.000-lea restaurant a fost deschis în 2021.
Cererea pentru produsele Fresh Corner a crescut constant: în 2016, numărul de cești de cafea vândute prin intermediul rețelei a ajuns la 40 de milioane pe an. În Ungaria, vânzările de cafea au depășit pragul de 10 milioane în 2023, odată cu integrarea în portofoliu a specialităților de cafea de înaltă calitate pe bază de Arabica și Robusta.
Și în România Fresh Corner a ajuns și mai aproape de consumatori odată cu lansarea propriului blend de cafea, când handbalista Crina Pintea a devenit imaginea brandului.
Numărul de hotdogi vânduți prin rețea a ajuns la 10 milioane în 2020, iar în 2024, hotdogii Fresh Corner – preparați cu faimoșii cârnați de porc Pick – au apărut în multe magazine alimentare din Ungaria.
Gama de hotdogi include o selecție de hotdogi disponibili permanent, completată de un sortiment sezonier limitat care se reîmprospătează la fiecare 4 luni.
Aceste ediții limitate sunt inspirate din specificul fiecărui sezon și aduc arome noi și combinații curajoase din care rezultă produse inedite precum hotdogi cu leurdă, asiatici, cu bacon sau cu mozzarella și roșii uscate.
Dincolo de a oferi produse fresh și de calitate, brandul Fresh Corner susține și cauze sociale. În 2024, MOL România și Fresh Corner au donat 100.000 de euro către asociația Dăruiește Viață pentru a susține cooperarea dintre Spitalul Marie Curie și spitalele de renume mondial, Prinses Máxima Centrum din Olanda și St Jude Children’s Research Hospital din SUA cu expertiză în tratarea cancerului pediatric.