”Remix” de arome într-o singură băutură. Coca-Cola va lansa un nou produs, în colaborare cu DJ-ul Marshmello

  • Cel mai recent produs de la Coca-Cola Creations este o colaborare cu Marshmello, un DJ mascat şi producător de muzică electronică.
  • Artistul nu a lucrat cu Coca-Cola pentru a dezvolta o băutură cu aromă de bezea, ci noua aromă are note de căpşuni şi pepene verde, preferatele lui Marshmello.
1122 afișări
Imaginea articolului ”Remix” de arome într-o singură băutură. Coca-Cola va lansa un nou produs, în colaborare cu DJ-ul Marshmello

Sursa foto: Twitter

„Pentru cea de-a treia picătură de Coca-Cola Creations, am căutat să adăugăm un remix neaşteptat de arome la un gust grozav de Coca-Cola", a declarat Oana Vlad, director senior de strategie globală în cadrul companiei.
 
„Am creat un amestec vibey al aromelor mele preferate în acest mix complet nou", a spus Marshmello într-o declaraţie. „Cred că are un gust uimitor şi sper că şi fanilor le place".
 
Noua aromă, care vine şi într-o variantă fără zahăr, va putea fi achiziţionată începând cu 11 iulie în Statele Unite, pentru o perioadă limitată de timp. Va fi oferită şi în alte ţări mai târziu, în această vară, potrivit CNN.
 
Este vital pentru Coca-Cola să îi entuziasmeze pe tinerii consumatori cu privire la produsul său de bază. Coca-Cola Creations, care lansează experienţe digitale împreună cu aromele în ediţie limitată, este concepută pentru a ajuta la acest lucru.

Până în prezent, aromele au fost abstracte

Starlight a fost "inspirat de spaţiu", a declarat compania în februarie, descriind-o ca având "note care amintesc de privitul stelelor în jurul unui foc de tabără, precum şi o senzaţie de răcorire care evocă senzaţia unei călătorii reci în spaţiu".
 
Byte, cea de-a doua aromă, "face tangibil gustul intangibil al pixelului", a spus Vlad când a fost lansată în aprilie.
 
În comparaţie cu spaţiul şi pixelii, căpşuna şi pepenele verde sunt perfect banale. Iar ideea de a încheia parteneriate cu artiştii pentru produse cu aromele lor preferate nu este nouă, cel puţin în lumea fast-food.
 
McDonald's a avut succes cu mesele celebrităţilor, versiuni ale comenzilor preferate ale artiştilor care sunt disponibile pentru o perioadă limitată de timp. Lanţul de burgeri a făcut echipă cu Travis Scott, BTS şi Saweetie, printre alţii. Burger King a urmat cu propriile sale oferte cu celebrităţi.
 
Pentru Coca-Cola, aceasta este prima dată când o băutură a fost creată împreună cu un artist, a precizat compania.
 
Noua aromă primeşte tratamentul digital complet Coca-Cola Creations.
 
Pe 9 iulie, înainte de lansare, va apărea pe canalul Twitch al lui Marshmello. Iar începând cu 25 iulie, cei care au pus mâna pe o cutie vor putea scana un cod QR de pe ambalaj pentru a ajunge pe site-ul Coca-Cola Creation. Acolo, "tehnologia AI va transforma emoţiile lor în timp ce ascultă cea mai recentă piesă a lui Marshmello într-o piesă personalizată de artă digitală", potrivit companiei.
 
Pentru Starlight, a existat un concert holografic susţinut de Ava Max. Iar Byte a fost prezentat consumatorilor în Fortnite, un indiciu al importanţei gamerilor pentru companiile de alimente şi băuturi.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici