- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (10.03.2012, 18:32)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
H&M, criticat pentru modelul cu care a promovat colecţia Marni: "Arată ca un cadavru!" - FOTO
Brandul H&M a fost criticat pentru modelul folosit în campania de promovare a colecţiei Marni, lansată recent în lanţul de magazine, apreciindu-se că aceasta - Aymeline Valade, în vârstă de 26 de ani - este atât de slabă, încât arată "ca un cadavru".
7745 afișări
H&M, criticat pentru modelul cu care a promovat colecţia Marni: "Arată ca un cadavru!"
Imaginea modelului Aymeline Valade a fost folosită în materialele de PR, aceasta apărând îmbrăcată într-o jachetă cu mâneci trei sferturi şi o fustă creion, care îi subliniază talia mică şi cu încheieturile mâinilor foarte subţiri la vedere.
Unii critici au avut de obiectat şi în ceea ce priveşte alegerea coafurii şi machiajului, spunând că tenul palid, ochii întunecaţi şi părul în dezordine accentuează aspectul nesănătos al tinerei, potrivit dailymail.co.uk.
Medicul Julian Spinks a declarat: "Acest model arată foarte rău, aproape ca un cadavru. Pielea ei este cenuşie, se pot vedea vene proeminente pe mâinile ei şi are pungi enorme sub ochi. Mi se pare de necrezut că un magazin de modă ca H&M, care se adresează tinerilor, foloseşte o imagine care îi încurajează pe aceştia să nu fie sănătoşi".
O mamă, în vârstă de 41 de ani, Maria Rowntree, din Londra, a spus la rândul ei că nu se simte încurajată să meargă cu fiica ei la un magazin de haine care foloseşte un model atât de slab. "Ce fel de standarde le impun adolescenţilor, când spun că acest aspect sfrijit este atrăgător?", se întreabă ea.
Reprezentanţii H&M au răspuns criticilor, spunând că prin politica lor de publicitate se "distanţează de abuzul de alcool şi droguri" şi nu lucrează cu modele care sunt semnificativ de slabe.
"Considerăm că este regretabil că unii dintre clienţii noştri au interpretat imaginile de PR pentru colecţia Marni de la H&M ca lipsite de etică. (...) Am considerat că Aymeline Valade ar reprezenta colecţia într-un mod inspirat", au spus aceştia, adăugând că vor lua în considerare comentariile făcute în elaborarea viitoarelor imagini de marketing şi pentru presă.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Revoluţia Inteligenţei Artificiale a început: Pregătiţi-vă să vă salutaţi noii colegi de muncă roboţi. Nimic nu va mai fi la fel pe piaţa muncii
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ioana Marcu, soția lui Ciprian Marica, apariție îndrăzneață cu bustul generos la vedere!
PROSPORT.RO
Tatuajul ireal care a produs controverse în mediul online. Bărbatul de 60 de ani nu regretă decizia luată. „Nu mă deranjează”
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe