Rach Aslett a fost însărcinat cu creearea unei campanii de publicitate care să se potrivească cu un nou magazin de haine numit „Hurly Burly”. După câteva idei eşuate australianul s-a gândit că cea mai potrivită campanie pentru magazinul cu pricină ar fi una în care femeile şi pisicile ar putea fi promovate împreună, scrie tabloidul britanic Daily Mail în ediţia sa electronică.
Ideea lui Aslett a fost astfel transpusă într-un mic blog care peste noapte a devenit viral, atrăgând foarte mulţi vizitatori. Cu ajutorul unei comparaţii realizate între poze cu ipostaze celebre ale unor modele din anii ’50 şi imagini cu pisicuţe în poziţii asemănătoare, Rach Aslett a reuşit să pună la punct o campanie ideală pentru magazinul său de haine.










Citeşte şi: DRAMA acestei tinere frumoase. Boala care o transformă încet într-un „manechin uman” – FOTO, VIDEO
Citeşte şi: Cum arată noua iubită a lui Mel Gibson. Actorul are o relaţie cu dublura actriţei Jennifer Aniston – FOTO
Citeşte şi: Felix Baumgartner, cel care A DEPĂŞIT viteza sunetului, a fost acuzat de AGRESIUNE în 2010. Cum va încerca să anuleze CONDAMNAREA
Citeşte şi: TEHNOLOGIE SEXY: 500 de cristale Swarovski şi 2.000 de led-uri pentru prima rochie Twitter. Ce vedetă a prezentat-o – FOTO