- Home
- Life-Inedit
- (13.03.2017, 07:10)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Istoria celebrului creator de modă Giorgio Armani: „Îmi place tricoul pentru că îi aduce pe bogaţi şi pe săraci la acelaşi nivel”
Unul dintre numele grele ale industriei fashion, italianul a construit o carieră pe parcursul a peste patru decenii, fiind recunoscut ca unul dintre cei mai buni creatori de modă pe care i-a oferit Italia. Designerul este cunoscut, în special, pentru creaţiile sale dedicate bărbaţilor şi croiurile impecabile, ţinute ce impun un stil relaxat, dar în acelaşi timp elegant, scrie Business Magazin
1061 afișări

Istoria celebrului creator de modă Giorgio Armani: „Îmi place tricoul pentru că îi aduce pe bogaţi şi pe săraci la acelaşi nivel”
Brandul Armani s-a extins de-a lungul timpului şi a adus sub semnătura sa până şi hoteluri, restaurante sau mobilier. Armani a încheiat anul 2015 cu afaceri de circa 2,64 miliarde de euro, fiind al doilea producător de bunuri de lux din Italia ca mărime, conform bursei de la Hong Kong.
Giorgio Armani s-a născut pe 11 iulie în 1934, în oraşul Piacenza din Italia, într-o familie modestă, cu trei copii, care a cunoscut timpuri dificile din cauza celui de-al doilea război mondial. Copilul mijlociu al familiei, Giorgio Armani, şi-a dorit când era mic o carieră în medicină, motiv pentru care s-a înscris la Universitatea din Milano; a renunţat curând şi s-a înrolat în armată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
FOTO. Celebrități de peste 90 de ani: Cum arătau atunci și cum arată acum?
-
Maia Sandu a promulgat legea: Limba de stat a Republicii Moldova este cea română
-
Parisul refuză să fie în tabăra SUA. Francezii consideră aplicaţiile WhatsApp şi Instagram la fel de periculoase ca TikTok
-
Camera Reprezentanţilor anunţă audieri privind asistenţa oferită de Administraţia Biden Ucrainei
După ce a experimentat viaţa în spitalele din Verona, Armani şi-a dat seama că această carieră nu i se potriveşte. Aşa că s-a întors din război şi s-a angajat într-un magazin de haine, La Rinascenta, unde trebuia să creeze ţinutele manechinelor pentru vitrine. Ulterior, s-a ocupat de vânzări în departamentul pentru bărbaţi, experienţă care l-a ajutat să-şi îmbunătăţească cunoştinţele despre industrie.
Citiţi continuare în Business Magazin







Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




PROSPORT.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 00:06
Străinii au lăsat 2.700 lei per turist în vacanţele din România, creştere de 15% faţă de anul 2021
-
astăzi, 00:00
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, anul 2, ziua 28. Capacitatea ofensivă a Rusiei în Bahmut este în scădere, dar luptele crâncene continuă / Zelenski: "Este dureros să priveşti oraşele din Donbas, în care Rusia a adus suferinţă şi ruină"