Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal - VEZI IMAGINILE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE

Un filmuleţ în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri din partea celor care l-au vizionat. Vezi de ce.

6462 afişări
Imaginea articolului Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal - VEZI IMAGINILE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE

Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal

O reclamă în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri deoarece este considerată prea înspăimântătoare pentru copii, scrie dailymail.co.uk.

Filmuleţul arată o femeie care se duce către maşina sa într-o parcare subterană, iar la un moment dat începe să fugă speriată deoarece este urmărită. Când ajunge la maşină vede fantoma fetiţei şi începe să ţipe, iar fantoma îi arată un telefon pe ecranul căruia scrie "Pierderea ofertelor noastre te va bântui", din text curgând sânge.

Citeşte şi:Filmuleţul VIRAL al săptămânii: Ce pot face doi copii cu o pungă de făină - VIDEO

Autoritatea pentru Standardul în Publicitate din Marea Britanie a primit 34 de plângeri referitoare la reclamă, cel mai mare număr de nemulţumiri din acest an.

Persoanele care au văzut reclama cer interzicerea acesteia, deoarece este "nejustificat de periculoasă" pentru copii.

"Am primit 341 de plângeri, în care se spune că reclama este periculoasă şi nu ar trebui vizionată de copii. Am început o investigaţie completă", a declarat un purtător de cuvânt al Autorităţii pentru Standardul în Publicitate.

Reclama este difuzată la ore de maximă audienţă şi este extrem de comentată pe Youtube.

"Trebuie să schimb programul de fiecare dată când apare. Prima dată când fratele meu de 5 ani a văzut-o s-a speriat atât de tare încât nu s-a oprit din plâns toată noaptea", "Este hazard pentru sănătate! Scoateţi-o de la televizor!", "Dacă ei cred că aşa vor atrage clienţi se înşeală. Tocmai au pierdut unul" sunt câteva dintre mesajele lăsate de cei care au vizionat reclama.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici