- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (22.11.2011, 10:07)
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal - VEZI IMAGINILE ÎNSPĂIMÂNTĂTOARE
Un filmuleţ în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri din partea celor care l-au vizionat. Vezi de ce.
6561 afișări
Reclamă sau film horror? Fantoma unei fetiţe care urmăreşte o femeie, subiect de scandal
O reclamă în care o femeie este urmărită într-o parcare subterană de fantoma unei fetiţe a stârnit multe nemulţumiri deoarece este considerată prea înspăimântătoare pentru copii, scrie dailymail.co.uk.
Filmuleţul arată o femeie care se duce către maşina sa într-o parcare subterană, iar la un moment dat începe să fugă speriată deoarece este urmărită. Când ajunge la maşină vede fantoma fetiţei şi începe să ţipe, iar fantoma îi arată un telefon pe ecranul căruia scrie "Pierderea ofertelor noastre te va bântui", din text curgând sânge.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Polonia este pregătită să-i trimită în ţara lor pe ucrainenii apţi de luptă
-
Ucraina caută soldaţi. Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Lukaşenko ameninţă cu Apocalipsa: avem zeci de focoase nucleare ruseşti şi suntem gata să le folosim
Autoritatea pentru Standardul în Publicitate din Marea Britanie a primit 34 de plângeri referitoare la reclamă, cel mai mare număr de nemulţumiri din acest an.
Persoanele care au văzut reclama cer interzicerea acesteia, deoarece este "nejustificat de periculoasă" pentru copii.
"Am primit 341 de plângeri, în care se spune că reclama este periculoasă şi nu ar trebui vizionată de copii. Am început o investigaţie completă", a declarat un purtător de cuvânt al Autorităţii pentru Standardul în Publicitate.
Reclama este difuzată la ore de maximă audienţă şi este extrem de comentată pe Youtube.
"Trebuie să schimb programul de fiecare dată când apare. Prima dată când fratele meu de 5 ani a văzut-o s-a speriat atât de tare încât nu s-a oprit din plâns toată noaptea", "Este hazard pentru sănătate! Scoateţi-o de la televizor!", "Dacă ei cred că aşa vor atrage clienţi se înşeală. Tocmai au pierdut unul" sunt câteva dintre mesajele lăsate de cei care au vizionat reclama.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe