- Home
- Life-Inedit
- BUCUREŞTI, (13.07.2017, 02:27)
- Marian Avram
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Reprezentanţii Facebook au anunţat, miercuri, că platforma ”Messenger” va suferi modificări, urmând să fie adăugate reclame în interioriul aplicaţiei, precizează The Independent.
1174 afișări
Una dintre aplicaţiile Facebook va suferi noi modificări
Potrivit unui anunţ făcut de reprezentanţii reţelei de socializare, pe platforma Messenger ar urma să fie introduse anunţuri publicitare. Această decizie a fost luată după ce Facebook a atins capacitatea maximă de anunţuri publicitare de pe ”News Feed”, iar adăugarea reclamelor în Messenger ar fi cea mai viabilă soluţie pentru Facebook.
Din fericire pentru utilizatori, anunţurile publicitare nu vor fi amplasate în interiorul conversaţiilor, ci vor apărea în momentul deschiderii aplicaţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
POLITICO: Potenţialii candidaţi pentru şefia Comisiei Europene, dacă von der Leyen nu ar câştiga un nou mandat / Klaus Iohannis se află pe listă
-
Belarus afirmă că s-a încercat un atac cu drone asupra capitalei Minsk din Lituania. Lukaşenko susţine că opoziţia încercă să cucerească un district şi să ceară NATO să desfăşoare trupe
-
Rusia ameninţă că Polonia va fi ţinta unui atac rusesc dacă NATO ar desfăşura arme nucleare pe teritoriul polonez
Odată ce utilizatorii vor accesa acele reclame, ei vor fi automat redirecţionaţi pe site-ul reclamei sau vor fi introduşi într-un chat de Messenger cu compania respectivă. Facebook a testat aceste anunţuri publicitare pe utilizatorii aplicaţiei din Tailanda şi Australia încă de la începutul acestui an, iar reprezentanţii reţelei de socializare s-au declarat mulţumiţi de rezultate.
Reclamele vor apărea treptat în aplicaţia Facebook Messenger în următoarele săptămâni.
Dave Wehner, şeful direcţiei financiare a Facebook, a afirmat că încărcarea optimă a anunţurilor publicitare este un mix între artă şi ştiinţă.
"De asemenea, dorim să ne asigurăm că experienţa generală a utilizatorilor să fie echilibru între conţinutul organic şi cel al anunţurilor publicitare", a adăugat Wehner.
Citeşte şi: Cu cât sunt plătite cele mai mari vedete de la Hollywood pentru o SINGURĂ postare pe Instagram
Citeşte şi: IMAGINILE ZILEI 80 de persoane au format un lanţ uman pentru a salva o familie din apele Floridei
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Avertismentul dat de oamenii de știință: Peste jumătate din populația lumii s-ar putea îmbolnăvi de boli transmise de țânțari
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Umilită din cauza listei de cumpărături! Ce a pățit Lili din Iași, după ce a luat coniac și bere de la magazinul din apropierea casei
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe