Reprezentanţii Google au declarat pentru BBC că doresc să se concentreze pe „formate care funcţionează atât pentru utilizatori, cât şi pentru publicitari”, informează BBC.
„Este un standard TV care a fost adus în online, dar nu este cea mai eficientă de a-ţi face reclamă”, spune Will Smyth, directorul agenţiei media Agenda21. „Această măsură va încuraja mai multe companii de publicitate să devină şi mai creative, deorece timpul de expunere devine şi mai scurt”.
Citeşte şi: Râsul, un animal care rar este văzut de oameni, filmat într-o pădure din judeţul Caraş-Severin
Citeşte şi: Top 10 cele mai murdare obiecte care se găsesc în birouri. Nu vei mai vrea să foloseşti cuptorul cu microunde sau xeroxul după ce vei afla ASTA
Citeşte şi: Autorităţile doljene caută un nou constructor pentru Muzeul din Craiova dedicat lui Brâncuşi
Citeşte şi: Bill Gates, avertisment APOCALIPTIC: 30 de milioane de oameni ar putea muri în mai puţin de un an