eMag, cel mai mare retailer online din România în funcţie de cifra de afaceri, organizează anul acesta Black Friday la data de 16 noiembrie.
„Vrem să am timp ca până la mini vacanţa de 30 noiembrie – 1 decembrie – când va fi, că variază în fiecare an – să livrăm tot. Va fi o singură zi”, a detaliat Iulian Stanciu, CEO-ul eMag.
Retailer-ul online a adus Black Friday în România începând cu anul 2011. Black Friday este o tradiţie în Statele Unite ale Americii, de unde a fost preluată global, fiind folosit de retaileri, atât de cei online, cât şi de cei tradiţionali, pentru a accelera vânzările pentru Crăciun.
eMag a avut, anul trecut, promoţii pentru 543.000 de produse dintre cele peste 2 milioane pe care le avea în ofertă. Anul acesta, la finele lunii septembrie, retailerul avea listate peste 3,15 milioane de produse.
Citeşte şi: Păcăliţi de Black Friday şi în campaniile de reduceri. Consiliul Concurenţei: Comercianţii online nu respectă legislaţia preţurilor. Ce plătesc de fapt consumatorii
Citeşte şi: Black Friday de Iarnă | Lichidare de stoc la unul dintre cei mai cunoscuţi retaileri online, cu reduceri de până la 70%: Ce produse sunt la ofertă
Citeşte şi: Vânzările online de Black Friday şi Thanksgiving au atins un nivel record în Statele Unite. Care au fost cele mai căutate produse
Citeşte şi: Black Friday transformat în Fake Friday. Şi-a cumpărat un iPhone 6, dar când a deschis cutia a dat peste …
Citeşte şi: Black Friday online: Vânzări de 115 milioane de lei, în primele 24 de ore, pe platforma PayU