Braşov: Demonstraţie de aranjament floral la deschiderea primei francize offline FlorideLux - FOTO

Grupul FlorideLux a deschis, joi seară, la Braşov, prima franciză offline, unde clienţii pot găsi aranjamente inedite de flori, la deschiderea oficială fiind invitat un renumit designer floral din Olanda, care a făcut o demonstraţie de aranjament floral în faţa invitaţilor.

868 afişări
Imaginea articolului Braşov: Demonstraţie de aranjament floral la deschiderea primei francize offline FlorideLux - FOTO

Braşov: Demonstraţie de aranjament floral la deschiderea primei francize offline FlorideLux - FOTO

Florăria este situată pe strada Zizinului din Braşov, iar la deschiderea oficială au participat aproximativ 50 de persoane.

La deschidere a participat şi un renumit designer floral din Olanda, Bart van der Elsken, cu o experienţă de 40 de ani în domeniu, care s-a ocupat, între altele, de aranjamentele florale la numeroase nunţi şi evenimente din Dubai, care a făcut o demonstraţie în faţa invitaţilor.

"Am observat că aici în România există tendinţa de a încărca foarte mult aranjamentele florale. Cât mai multe flori una lângă alta. Stilul simplu, într-o combinaţie deosebită este mult mai elegant şi sofisticat decât unul încărcat, pentru că scoate în evidenţă mult mai bine subiectul pe care îl avem. Imaginaţi-vă cum ar arăta o femeie cu zece cercei în loc de unul. Nu am mai observa frumuseţea unui singur cercel", le-a explicat expertul olandez celor prezenţi.

El i-a invitat pe viitorii clienţi să aibă încredere în sfaturile florarilor de la FlorideLux, chiar dacă la început o să li se pară neobişnuită recomandarea acestora.

"Nu vă place? Nu îmi pasă dacă nu vă place de la început, pentru că sunteţi obişnuiţi cu aşa ceva. Cu siguranţă o să vă placă mai târziu pentru că este la modă. La fel cum se întâmplă şi în vestimentaţie", a spus Bart van der Elsken.

Marius Dosinescu, CEO şi fondator al florăriilor FlorideLux, a spus că noutatea pe care o aduce magazinul de la Braşov este în primul rând simbioza dintre flori şi cadouri.

"În România, când se oferă flori, se pune accentul doar pe flori. Noi venim cu ceva deosebit, o combinaţie între flori şi cadouri deosebite. Florile sunt de import din Germania şi chiar dacă preţurile sunt puţin mai mari decât ale altor produse sunt de calitate superioară şi cu siguranţă vor fi apreciate. Pe partea de business, vorbim de o simbioză de online şi offline care va aduce un succes garantat. Practic noi nu mai existăm doar online, ci este online-offline permanent", a spus Dosinescu.

Preţurile aranjamentor florale încep de la 10-15 lei şi ajung până la 800-900 de lei pentru aranjamente foarte sofisticate, livrarea fiind gratuită oriunde în ţară.

Floride Lux are o gamă de peste 3.500 de produse predefinite, prezentate pe site, iar săptămânal se adaugă 10-15 produse în funcţie de comenzi, evenimente şi la cererea clienţilor.

Pe lângă flori, clienţii pot cumpăra din florărie rame foto, ghivece de flori, obiecte decorative sau jucării din pluş şi ciocolată.

Prima florărie offline francizată de FlorideLux din Braşov este deţinută de Adriana Zeck (29 ani) şi Andreea Plăiaşu (28 ani). Cele două braşovence au urmat cursuri de formare în domeniul floral şi al managementului unei astfel de afaceri cu trainerul olandez şi vor continua pregătirea până la sfârşitul anului viitor.

"Am intrat în această industrie din dorinţa de a face ceva frumos. Pe partea de creativitate investesc foarte mult, mă pasionează de mică şi îmi ies lucruri foarte frumoase. Studiile mele de bază sunt pe partea de marketing şi PR, dar aici este un altfel de loc, în care pun suflet în fiecare colţişor. Încercăm să transmitem emoţiile noastre clienţilor care ne trec pragul", a spus Adriana Zeck.

"Ne-am cunoscut acum opt ani prin intermediul soţilor noştri, care atunci erau prietenii noştrii. Am rămas foarte bune prietene şi ne-am gândit de curând să ne facem o afacere împreună. Am simţit că acesta este trenul nostru şi ne-am îmbarcat împreună. Eu am mai lucrat într-o companie multinaţională din Braşov, în domeniul financiar", a spus, la rândul ei, Andreea Plăiaşu.

Grupul FlorideLux.ro a deschis franciza offline din Braşov, în urma unei investiţii care va ajunge la 45.000 de euro până la sfârşitul acestui an şi are în plan 50 de francize deschise până la finalul lui 2015. Oraşele vizate pentru francizare sunt cele care au o dinamică a dezvoltării foarte bună, spre exemplu Sibiu sau Cluj-Napoca, unde deja există contracte de rezervare semnate. Până acum, la Braşov au fost investiţi 30.000 de euro, atât în amenajări, cât şi în produse, iar reprezentanţii florăriei estimează că investiţia se va amortiza în cel de-al doilea an de activitate.

FlorideLux Braşov are drept de francizare pe întreg judeţul, iar toate comenzile din zonă le revin lor pe perioada desfăşurării contractului de franciză. De asemenea, printre avantajele de care se bucură florăria în urma francizării se numără dreptul de utilizare a celui mai puternic brand de floristică din România şi a tuturor fotografiilor deţinute de FlorideLux, utilizarea de echipamente profesionale şi cataloage profesionale de evenimente, precum şi serviciile de consultanţă de marketing în domeniul floristicii şi asistenţă profesională pentru crearea planului de afaceri şi de dezvoltare regională.

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici