Era muncii doar la birou a apus? Predicţia făcută de CEO-ul Zoom

  • Platforma Zoom va continua să fie relevantă şi după terminarea pandemiei.
  • Mai multe organizaţii se îndreaptă către un model de lucru hibrid.
  • Companiile se gândesc să creeze medii de lucru incluzive, colaborative şi hibride pentru personal.
931 afișări
Imaginea articolului Era muncii doar la birou a apus? Predicţia făcută de CEO-ul Zoom

Era muncii exclusive la birou a apus? Predicţia dată de CEO-ul Zoom

Zoom va continua să fie relevantă ca platformă la mult timp după terminarea pandemiei, chiar şi atunci când oamenii se vor întoarce la birou după cum declară un director de la compania de comunicaţii video.

Mai multe organizaţii se îndreaptă către un model de lucru hibrid în care angajaţii lucrează atât la birou, cât şi de acasă în fiecare săptămână.

Cred că există trei schimbări mari care au loc după pandemie în care investesc companiile şi care ne stimulează creşterea şi relevanţa”, a declarat Ricky Kapur, şeful Zoom Asia Pacific, pentru „Street Signs Asia” de la CNBC.

În primul rând, companiile se gândesc să creeze medii de lucru incluzive, colaborative şi hibride pentru personal.Angajaţii cer aranjamente flexibile de lucru şi capacitatea de a lucra fără fricţiuni, indiferent de locul în care se află”, a adăugat Kapur.

În al doilea rând, companiile reimaginează experienţa de implicare a clienţilor, consumatorii cerând mai multă comoditate.

„Fie că este vorba de o experienţă de vânzare cu amănuntul, abilitatea de a vizualiza alimentul din magazin şi de a vorbi cu o persoană în direct – vedeţi un produs, aveţi o conversaţie reală şi apoi luaţi o decizie de cumpărare. Consumatorii se aşteaptă la asta de la companii”, a spus el.

A treia mare schimbare o reprezintă construirea  platformelor inovatoare de către companii pentru a crea servicii care ajung la noi consumatori, în special în domenii precum îngrijirea sănătăţii şi educaţia. Milioane de oameni au folosit tehnologia companiei în ultimii doi ani pentru a ţine pasul cu şcoala şi serviciul său pentru a socializa. Dar creşterea a încetinit pe măsură ce oamenii s-au întors fizic la muncă şi la şcoală. 

Dar Kapur rămâne optimist că, pe măsură ce oamenii se mută într-un cadru hibrid, ei vor continua să caute flexibilitate privind comunicarea.

El a mai  adăugat că afacerea Zoom a crescut de la zero la 2 milioane de utilizatori în mai puţin de doi ani. Este unul dintre serviciile cloud cu cea mai rapidă creştere”.

Cifrele ne spun că clienţii încă investesc şi continuă să investească în Zoom în perioada post-pandemie”, a spus el.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici