- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Mai puţin de 1% dintre români sunt interesaţi în mod activ de o dietă şi un stil de viaţă sănătoase
- Mai puţin de 1% dintre români sunt interesaţi în mod activ de o dietă şi un stil de viaţă sănătoase
- Cifrele le arată cercetările de piaţă. Interesul pentru hrana sănătoasă este cu 75% sub media UE.
- Potrivit estimărilor, 50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesaţi de provenienţa şi modul de creştere sau preparare a produselor consumate
Mai puţin de 1% dintre români sunt interesaţi în mod activ de o dietă şi un stil de viaţă sănătoase
Mai puţin de 1% dintre români sunt interesaţi în mod activ de o dietă şi un stil de viaţă sănătoase, arată cercetările de piaţă efectuate în iulie 2020 de Sevabloom, platformă de video e-learning în domeniile parenting, gastronomie plant based şi dezvoltare personală.
Potrivit estimărilor, 50.000 de români cumpără produse bio sau sunt interesaţi de provenienţa şi modul de creştere sau preparare a produselor consumate, iar alţi 50.000 au o alimentaţie de tip vegan sau raw vegan.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Un bărbat și-a dat foc în New York, în fața tribunalului unde se desfășoară procesul lui Donald Trump
-
Cîrstoiu: Nu am vrut niciodată să fac administraţie politică în Capitală
-
COMENTARIU Lelia Munteanu: Un bucheţel de rachete la aniversarea Ayatollahului Khamenei
-
Analist: Polonia şi România se vor confrunta cu o "Rusie întărită în luptă", capabilă să lovească mai uşor dacă Ucraina cade
Potrivit estimărilor, în 2019 s-au cheltuit circa 2,5 milioane euro pentru achiziţionarea de produse online dedicate dezvoltării personale, de la webinarii, la e-book-uri şi podcasturi. Pe segmentul de parenting, românii au investit un milion de euro pentru achiziţionarea aceluiaşi tip de instrumente.
Un număr foarte scăzut de români acordă atenţie crescută alimentaţiei, fie că discutăm de o dietă cu produse de provenienţă non-animală sau de modul în care sunt produse ingredientele pe care le folosesc. Este vorba, din estimările platformei, doar de 100.000 de persoane, cu 75% sub media din Uniunea Europeană.
Platforma a fost înfiinţată în 2019, în urma unei investiţii de peste 300.000 euro, şi este primul instrument online care integrează aceste trei domenii şi se adresează în primul rând persoanelor fizice, nu companiilor.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO