- Home
- Social
- (09.07.2020, 23:26)
- Gabriela Mihalea
- Home
- Video
- Politic
- Vești bune
- Economic
- Social
- Externe
- Healthcare Trends
- Marius Tucă Show
- Gândurile lui Cristoiu
- Coronavirus
- Facem România bine
Video Mersul pe două roţi în Bucureşti poate fi o aventură periculoasă
- Lipsa pistelor dedicate bicicliştilor din Bucureşti poate fi un adevărat pericol
- M-am urcat pe două roţi şi am făcut drumul de acasă până la serviciu ca să îţi arăt şi ţie care sunt pericolele la care te expui
- Maşinile din trafic, pietonii neatenţi, nesimţirea şoferilor – sunt doar câteva dintre problemele pe care le-am remarcat într-un singur drum
1268 afişări
Ne dorim oameni mai sănătoşi, promovăm transportul alternativ şi ne plângem de poluare. Pe bună dreptate, mai ales că anul trecut s-au înregistrat în Capitală depăşiri serioase ale limitelor maxime admise. România a fost şi condamnată de Curtea de Justiţie a UE pentru eşecul de a reduce poluarea în Bucureşti.
De altfel, activiştii de mediu au şi protestat şi au cerut autorităţilor piste destinate biciliştilor. Iar poluarea nu este singurul motiv pentru care vrem piste.
Am ieşit în trafic să îţi arăt cât de periculos este să te deplasezi pe două roţi. Avem pistă, însă prea puţină. Iar cea pe care o vezi trasată pe trotuar este neomologată.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Masoneria din România are un nou Mare Maestru. Noua conducere, aleasă „în mod statutar, eliminându-i pe impostori”
-
Cine este Armin Laschet? Politicianul care pleacă cu prima şansă să o înlocuiescă pe Angela Merkel în funcţia de cancelar, la alegerile din septembrie
-
La doi ani după adopţie, o familie renunţă la o pisică, numită Jackson Avery, pentru că „muşcă”
-
Ion Cristoiu: Bizareriile care sugerează că actuala Criză ascunde mult mai mult decât un simplu joc al orgoliilor
Gabriela Firea promitea la început de mandat 100 de kilometri de pistă pentru bicilişti. După trei ani s-au transformat în 48. Pe hârtie, însă. În fapt, în acest moment avem aproximativ 18 kilometri de pistă omologată, doar câţiva realizaţi de actualul primar. Între timp, în Cluj-Napoca avem peste 40 de kilometri de pistă.
„Aventura pe două roţi începe pentru mine încă de când plec de acasă. Pentru că nu am o pistă, sunt nevoită să o iau printre maşini, iar acest lucru poate fi destul de periculos. Spre exemplu, dacă ar trece pe lângă mine un şofer cu viteză excesivă, aş putea foarte uşor să mă dezechilibrez. De aceea, sfatul meu este să porţi întotdeauna cască de protecţie.
O altă variantă ar fi să o luăm direct pe trotuar. Atenţie, însă, este ilegal. După ce ne asigurăm, primul hop cu care dăm nas în nas sunt bordurile extrem de înalte. Apoi, pentru că trotuarele sunt extrem de înguste, ne întâlnim cu pietonii, pe care trebuie să îi ocolim.
Am parcurs mai bine de jumătate de drum de acasă până la serviciu pe şosea sau pe trotuar. Când în sfârşit dau de pista dedicată bicicliştilor, mă lovesc de nesimţirea unui şofer, care a parcat direct pe pista destinată mie. Prin urmare, sunt nevoită să-mi asum din nou riscuri pentru a ajunge înapoi pe pistă”, transmite corespondentul Mediafax Gabriela Mihalea.
Piste dedicate biciliştilor în Bucureşti:
- Bd. Mareşal Prezan
- Str. Berzei
- Str. Buzeşti
- Calea Victoriei, între Piaţa Victoriei şi Piaţa Naţiunile Unite
- Parcul Titan
- Parcul Alexandru Ioan Cuza
Evaluarea prafului în Bucureşti:
- Mai mult de 35 de depăşiri ale valorilor limită zilnice la două staţii din Bucureşti
- 43 de depăşiri la staţia de pe Mihai Bravu
- 38 de depăşiri la staţia de la Cercul Militar



Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.



TACATACA.PROSPORT.RO


ULTIMA ORǍ
vezi mai multe