Meseriile care fac fiecare generaţie mai fericită. Generaţia Z preferă job-urile creative

  • Un nou raport Glassdoor axat pe Generaţia Z include joburile cu cele mai bune evaluări din partea fiecărei generaţii.
  • Primele trei locuri de muncă din partea Generaţiei X au fost toate roluri de conducere, inclusiv CEO.
  • Cei din Generaţia Z se bucură să fie recrutori corporatişti.
585 afișări
Imaginea articolului Meseriile care fac fiecare generaţie mai fericită. Generaţia Z preferă job-urile creative

Meseriile care fac fiecare generaţie mai fericită. Generaţia Z preferă job-urile creative

Un nou raport Glassdoor axat pe Generaţia Z include joburile de care această generaţie şi alte generaţii sunt cele mai mulţumite. Aceasta s-a bazat pe evaluările medii din SUA, unde au fost făcute pe o scară de cinci puncte, 1 fiind foarte nemulţumit.
 
Pentru Generaţia Z, locul de muncă cu cea mai mare evaluare medie a fost recrutor corporatist. Acest loc de muncă pentru această generaţie a avut un rating mediu de 4,79. Două poziţii de conducere diferite au avut cele mai mari evaluări medii pentru Generaţia X şi generaţia Boomers - director executiv şi, respectiv, preşedinte.
 
Conform raportului, "lucrătorii din Generaţia Z sunt cel mai mulţumiţi în roluri care le oferă posibilitatea de a modela cultura companiei şi de a avea un impact social", potrivit Insider.
 
„În general, cei din Generaţia Z sunt cel mai mult satisfăcuţi lucrând în roluri în mare parte creative, non-tehnice, doar două dintre cele mai bine cotate zece locuri de muncă pentru angajaţii din această generaţie fiind în domeniul tehnologic, faţă de cinci pentru lucrătorii Non-Gen Z", a scris Richard Johnson, economist asociat la Glassdoor şi autor al raportului.
 
Chief Executive Officer, Chief Operating Officer şi preşedinte au alcătuit primele trei locuri de muncă în care Generaţia X este cea mai fericită, pe baza recenziilor de pe site-ul de carieră. Pentru generaţia Boomers, trei poziţii diferite de manager au făcut parte din cele 10 locuri de muncă cu cele mai bune evaluări, însă preşedintele şi directorul general s-au clasat în topul acestei generaţii.
 
Johnson a scris că Generaţia X şi cei din generaţia Boomers "găsesc satisfacţie în roluri care necesită mai mulţi ani de experienţă, au mai multă responsabilitate şi un impact mai larg în cadrul afacerii, cum ar fi preşedinte şi director executiv".
 
Agenţii imobiliari au fost poziţia cea mai bine cotată de către cei din generaţia Milennial, cu un rating mediu de 4,58. În plus, acest post a avut a treia cea mai mare notă medie de către boomeri, cu 4,74.

Cele mai bine cotate joburi în funcţie de generaţie, conform Glassdoor

Geraţia Z
  • Recrutor corporativ
  • Manager de marketing
  • Cercetător de date
  • Inginer de proiect
  • Asociat pentru dezvoltarea afacerilor
  • Coordonator de conturi
  • Manager social media
  • Specialist IT
  • Analist de credite
  • Manager de produs

Milennial

  • Agent imobiliar
  • Recrutor corporatist
  • Director de operaţiuni
  • Dezvoltator Salesforce
  • Preşedinte
  • Director executiv
  • Inginer full stack
  • Analist SEO
  • Recrutor tehnic
  • Manager de cont tehnic

Generaţia X

  • Director general
  • Director de operaţiuni
  • Recrutor corporativ
  • Manager de succes al clienţilor
  • Specialist în resurse umane
  • Partener al unei firme de avocatură
  • Preşedinte
  • Agent imobiliar
  • Inginer de soluţii
  • Manager de strategie

Boomer

  • Preşedinte
  • Director executiv
  • Director executiv
  • Agent de vânzări de asigurări
  • Avocat
  • Manager de dezvoltare a afacerilor
  • Agent imobiliar
  • Asistent executiv
  • Manager de marketing
  • Manager HR
 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici