Metoda de top pentru scăderea în greutate. Mai eficientă decât postul intermitent

  • Cum slăbim eficient?
  • Care este metoda mai eficientă decât mult lăudatul post intermitent?
10964 afișări
Imaginea articolului Metoda de top pentru scăderea în greutate. Mai eficientă decât postul intermitent
Postul intermitent ar putea să nu fie la fel de eficient pentru pierderea în greutate cum se credea anterior, arată un nou studiu realizat de oamenii de ştiinţă de la Universitatea Johns Hopkins.
 
Postul intermitent este un model alimentar în care persoanele alternează între perioade de post şi de alimentaţie, dar nu este metoda de top pentru slăbit, conform cercetării recente. 
 
Rezultatele, publicate în The Journal of the American Heart Association, arată că mărimea porţiilor joacă un rol mai important pentru pierderea în greutate decât momentul din zi în care mâncâm.
 

Cât mâncăm, nu când mâncăm

 
Studiul a analizat dosarele electronice de sănătate a aproape 550 de adulţi pe o perioadă de şase ani şi a constatat că momentul mesei nu a avut un impact asupra modificării greutăţii.
 
„Deşi studiile experimentale au sugerat că o alimentaţie restricţionată în timp ar putea îmbunătăţi ritmurile circadiene şi ar putea juca un rol în reglarea metabolică, studiul nostru nu a detectat o asociere în cadrul unei populaţii cu o gamă largă de greutăţi corporale”, a declarat autoarea principală a studiului, Dr. Wendy Bennett.
 
Pe scurt, cercetarea arată că mâncatul des şi „serios” duce la scăderea în greutate, în timp ce un număr mai mare de mese sărace a fost asociat cu o modificare mai mică a greutăţii. 
 
Asociaţia Americană a Inimii notează că patru din zece adulţi din SUA sunt obezi şi că reducerea aportului caloric global, consumul de alimente sănătoase şi creşterea activităţii fizice sunt recomandate pentru reducerea riscului de boli cardiovasculare. Asociaţia nu are o preferinţă clară pentru mesele mici şi frecvente sau pentru postul intermitent, precizând că modelele neregulate de aport caloric total pot să nu fie favorabile pentru menţinerea greutăţii corporale şi a sănătăţii cardiovasculare.
 
Vârsta medie a participanţilor la studiu a fost de 51 de ani, 80% dintre aceştia fiind albi, femei şi cu un nivel de educaţie ridicat.
 
Autorii notează că descoperirile lor sunt observaţionale şi nu au putut dovedi cauza şi efectul direct.
 
Postul intermitent a devenit o tendinţă populară în materie de diete în ultimii ani, oamenii adoptând-o ca pe o abordare simplă şi flexibilă pentru pierderea în greutate şi îmbunătăţirea sănătăţii.
 
Conceptul de post intermitent presupune limitarea consumului de alimente la anumite perioade ale zilei sau în anumite zile ale săptămânii, cu scopul de a reduce aportul caloric global.
 
Susţinătorii postului intermitent prezintă beneficiile acestuia, inclusiv creşterea sensibilităţii la insulină, îmbunătăţirea sănătăţii metabolice şi o mai bună funcţionare a creierului. În ciuda popularităţii sale crescânde, sunt necesare mai multe cercetări pentru a înţelege pe deplin efectele postului intermitent şi pentru a determina siguranţa şi eficienţa acestuia ca strategie de pierdere în greutate şi de îmbunătăţire a sănătăţii.

Postul intermitent a devenit o tendinţă populară în materie de diete în ultimii ani, oamenii adoptând-o ca pe o abordare simplă şi flexibilă pentru pierderea în greutate şi îmbunătăţirea sănătăţii.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici