(P) În 2016, Lidl România a donat 1.220.000 de lei cu ajutorul clienţilor

Campaniile de donaţii de la casele de marcat din magazinele Lidl din anul 2016 au dus la strângerea unui total de 810.000 de lei, suma pe care compania a suplimentat-o cu 410.000 de lei. Din dorinţa de a continua sprijinul acordat organizaţiilor care dezvoltă proiecte în scopuri umanitare, Lidl a lansat o nouă campanie, în parteneriat cu Fundaţia Noi Orizonturi. Iniţiativa este activă până la finalul lunii martie şi susţine programul educaţional IMPACT.

755 afișări
Imaginea articolului (P) În 2016, Lidl România a donat 1.220.000 de lei cu ajutorul clienţilor

(P) În 2016, Lidl România a donat 1.220.000 de lei cu ajutorul clienţilor

În perioada ianuarie-decembrie 2016, clienţii şi angajaţii Lidl au putut dona în magazinele din toată ţara pentru a susţine cauzele asociaţiilor precum Ajungem MARI, MagiCAMP sau fundaţiei World Vision România. Astfel, începând cu luna ianuarie şi până în luna mai, în magazinele Lidl s-a desfăşurat campania de donaţii pentru a ajuta la dezvoltarea programului „Ajungem MARI”, care oferă grupurilor de persoane vulnerabile accesul la domenii cheie ale societăţii, precum educaţia şi drepturile omului.

Lidl a continuat seria campaniilor de donaţii la casele de marcat, susţinând în decursul verii lui 2016 asociaţia MagiCAMP, care le oferă copiilor cu afecţiuni oncologice şansa de a se bucura de copilărie după o grea luptă cu boala. Spre finalul anului, clienţii şi angajaţii companiei au putut dona în magazinele Lidl pentru a sprijini organizaţia World Vision România în demersul lor de a oferi „Pâine şi Mâine” copiilor din mediile defavorizate.

Lidl continuă seria campaniilor de donaţii la casele de marcat în 2017

Prima campanie de donaţie la casele de marcat Lidl este dedicată Fundaţiei Noi Orizonturi şi programului IMPACT. Dedicat deopotrivă tinerilor şi adulţilor, proiectul are ca principal obiectiv identificarea şi soluţionarea creativă a problemelor reale din societate, prin acţiuni de serviciu în folosul comunităţii.

Dorim să dezvoltăm şi în 2017 campanii ale căror cauze oferă o soluţie nevoilor acute ale societăţii. Ne bucurăm că anul trecut cei 1.220.000 de lei pe care i-am donat cu ajutorul clienţilor au fost un sprijin pentru misiunea celor trei organizaţii şi le mulţumim tuturor pentru implicare. Pe această cale, îi invităm să pornim împreună în iniţiativa de a susţine programul IMPACT”, a spus Maria Pârvuleasa, PR Manager Lidl România.

„IMPACT este programul de suflet al Fundaţiei Noi Orizonturi. În cluburile de voluntariat IMPACT, tinerii descoperă că au o putere imensă de a se schimba pe ei şi lucrurile din jurul lor. Susţinerea lor înseamnă că avem grijă ca generaţia tânără să înţeleagă că este în responsabilitatea ei să aibă grijă de comunitatea în care trăieşte, dar şi că are puterea de a pune umărul la dezvoltarea ei, să nu aştepte de la altcineva să vină să îi rezolve problemele.
12 lei pe lună este costul menţinerii unui tânăr într-un club de voluntariat în care lucrează alături de colegii săi pentru a face fapte bune. Parteneriatul cu Lidl este un lucru extraordinar, pentru că oferă oportunitatea oricărei persoane care crede în puterea educaţiei prin experienţă să doneze uşor pentru a susţine pregătirea pentru viaţă a mii de tineri din România”, spune Anca Gaidoş, director operaţional Fundaţia Noi Orizonturi.  

Lidl este unul dintre cele mai mari lanţuri de magazine din Europa, activând în 27 de ţări europene şi având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine. Cu mai mult de 215.000 de angajaţi, Lidl se numără printre primii 10 comercianţi de produse alimentare la nivel mondial.

Despre Fundaţia Noi Orizonturi, dedicată de peste 15 ani educaţiei prin experienţă 

Misiunea Fundaţiei Noi Orizonturi, fondată în anul 2000 în Valea Jiului, este să inspire tinerii să conducă şi să producă schimbări sociale. Facem acest lucru inovând şi susţinând modele de educaţie prin experienţă, care-i împuternicesc pe tineri să se dezvolte pe sine, comunitatea şi lumea în care trăiesc!  La nivel naţional, Noi Orizonturi a dezvoltat două programe educaţionale: IMPACT - educaţie prin proiecte de serviciu în folosul comunităţii şi VIAŢA - educaţie prin aventură. Cu ajutorul acestora, copii şi tineri între 11 şi 19 ani devin mai implicaţi, mai responsabili şi mai încrezători în forţele proprii. Ei dobândesc valori, atitudini şi abilităţi care pot să-i ajute cu adevărat în viaţă. 

În paralel, Noi Orizonturi a lansat un program academic internaţional, Semester Abroad, care aduce în fiecare toamnă în Valea Jiului studenţi de la Northwestern College (Orange City, Iowa) şi Gordon College (Wenham, Massachusetts), dar şi un proiect dedicat înfiinţării primei reţele de şcoli comunitare din România - Şcoli conectate la comunitate.  
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici