Pandemia: o oportunitate, nu o piedică. Ioana Haţegan colectează bani, pentru a le oferi copiilor nevoiaşi o masă caldă

  • Campania “O floare de colţ pentru un prânz cald” a ajuns la cea de-a cincea ediţie
  • În fiecare an, Ioana Haţegan vinde cam 5.000 de broşe, care asigură tot atâtea mese calde pentru copiii nevoiaşi
  • Acum, campania se desfăşoară sub formă de sms-uri, iar donatorii primesc o floare de colţ virtuală
  • Poţi trimite un sms, la 8835, cu mesajul “Floare de colţ” şi donezi 2 euro
136 afişări
Imaginea articolului Pandemia: o oportunitate, nu o piedică. Ioana Haţegan colectează bani, pentru a le oferi copiilor nevoiaşi o masă caldă

Ai auzit de Poppy Campaign din Marea Britanie. Timp de o lună, toată lumea poartă o floare de mac în piept, chiar şi prinţul William şi ducesa Kate. Este o campanie de strângere de fonduri, care a inspirat-o pe Ioana Haţegan. Doar că a înlocuit florile de mac cu flori de colţ.

Ioana este avocat M & A. În timpul liber se implică în tot felul de proiecte umanitare. Este preşedintele United Way România şi, de 9 ani, organizează evenimente caritabile. A început cu Balul Vienez de la Timişoara, iar apoi s-a îndreptat către florile de colţLe oferă sub formă de broşe, iar în schimb, primeşte o donaţie de 10 lei. Exact de atât este nevoie pentru ca un copil să aibă o masă caldă.

În România sunt 150.000 de copiii care se culcă flămânzi în fiecare seară. Managerii marilor companii din Timişoara nu au rămas indiferenţi. An de an, răspund apelului de a purta o floare de colţ. Acum însă, multe firme şi-au închis porţile, iar angajaţii lucrează de acasă. Ioana şi-a dat imediat seama că asta nu e nepărat o piedică ci o oportunitate.

„Compania Continental s-a implicat încă de la începutul acestei campanii în promovarea ei în rândul angajaţilor noştri. În fiecare an, Fundaţia Haţegan aducea o cutie plină cu broşe, pentru a le oferi colegilor noştri în schimbul unei sume modice de bani, pentru a asigura un prânz cald pentru copiii care au nevoie. Anul trecut s-a adunat echivalentul a 700 de mese, anul precedent o sumă de asemenea, destul de ridicată”, povesteşte Miodrag Hojda, PR Specialist Continental Automotive.

„Această reorientare, această reinventare ne oferă, sper eu, şi multe oportunităţi. Dacă în anii trecuţi, campania noastră era fizic limitată la regiunea de vest a ţării, unde oricum am avut o emulaţie foarte importantă. Cele mai multe companii mari din regiune s-au alăturat acestei campanii, acum cred că avem o vocaţie de a merge naţional. Cu prietenii noştri de la Vodafone, am reuşit să alocăm un număr cu patru cifre, la care se pot face acum donaţii de 2 euro, prin sms. Acest număr este 8835, cu textul “floare de colţ””, spune Ioana Haţegan, preşedinte United Way România.

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici