- Home
- Social
- BUCUREŞTI, (21.07.2018, 20:11)
- Mihaela Gidei
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Primăria Capitalei îi răspunde consilierului care o acuză pe Firea de plagiat: Iniţiativa lui nu aducea niciun beneficiu real
Primăria Capitalei răspunde consilierului general Lucian Iliescu, care o acuză pe Gabriela Firea că pune în discuţie un proiect fără a preciza „sursa de inspiraţie” deoarece iniţiativa îi aparţine şi arată că propunerea sa nu aducea niciun beneficiu real şi el nu ţine cont de nevoile bucureştenilor.
3030 afișări
Primăria Capitalei îi răspunde consilierului care o acuză pe Firea de plagiat: Iniţiativa lui nu aducea niciun beneficiu real
„Măsura privind reînoirea parcului auto al Municipiului Bucureşti a fost prevăzută în Planul Integrat de Calitate a Aerului încă din faza de elaborare a acestuia şi împreună cu celelalte măsuri identificate în vederea îmbunătăţirea calităţii aerului din Capitală au fost postate pe site-ul PMB încă din luna octombrie 2016. Această măsură a fost inclusă în Planul final de Calitate a Aerului care a fost supus dezbaterii publice în luna februarie 2018. Măsurile, analizate şi avizate de autorităţile pentru protecţia mediului, au intrat în vigoare odată cu aprobarea PICA de către Consiliul General al Municipiului Bucureşti în luna iunie 2018”, a transmis Primăria Capitalei, printr-un comunicat de presă.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Sunt europarlametari, dar doar cu numele. Cine sunt românii care au lipsit la voturile din Parlamentul European
-
Firea intră în cursa electorală: Împreună vom lupta pentru dreptul bucureştenilor la o viaţă mai bună
-
Burduja, despre candidatura la Primăria Capitalei: Să mergem înainte şi să le prezentăm bucureştenilor un model de administraţie liberală
-
Românii vor să trăiască mai sustenabil, dar le lipseşte infrastructura. Cum se poate implica mediul privat?
Sursa citată a mai subliniat că, pentru reducerea concentraţiilor de poluanţi generaţi de maşinile cu norme de poluare inferioare, încă din stadiul de elaborare a Planului s-a discutat despre posibilitatea creşterii numărului de autovehicule uzate scoase din traficul bucureştean prin instituirea unui program propriu al Primăriei Capitalei, alături de cel derulat de către Administraţia Fondului de Mediu.
„Această măsură va duce în mod real la creşterea numărului de autovehicule vechi scoase din circulaţie comparativ cu numărul asigurat prin programul guvernamental. Astfel, prin Direcţia de Mediu este propus un „Program de stimulare a eliminării din traficul bucureştean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare prin acordarea de eco-vouchere” care să permită cetăţenilor să opteze, după casarea autovehiculului vechi, fie pentru achiziţia unui autoturism nou, non diesel, cu clasa de poluare minim Euro 6, fie a altui tip de mijloc de locomoţie prietenos cu mediul”, mai spune Primăria.
Referitor la proiectul pe care consilierul Lucian Iliescu îl menţiona ca fiind propunerea sa, municipalitatea consideră că nu aduce niciun beneficiu real, la fel ca şi alte iniţiative ale sale.
„Iniţiativa de care vorbeşte dl. consilier general se referă la acordarea unei prime de casare suplimentară celei de la Administraţia Fondului de Mediu în cadrul programului Rabla, neaducând nici un beneficiu real pentru îmbunătăţirea calităţii aerului în Capitală întrucât alocând aceleiaşi persoane fizice sau juridice un stimulent financiar mai mare, numărul de autovehicule vechi scoase din circulaţie rămâne practic neschimbat. Şi celelalte iniţiative ale dlui consilier general care vizează: interzicerea autovehiculelor non euro, euro 1, 2, 3 şi 4 de a tranzita Capitala pe timpul zilei şi interzicerea circulaţiei tuturor autovehiculelor într-un wekend, pe toată raza teritorială a Municipiului Bucureşti cu excepţia celor de intervenţie, poliţie, salvare, etc. - denotă o abordare care nu ţine cont de opinia bucureştenilor, de realităţile cu care ne confruntăm legate în principal de structura parcului auto, majoritatea autovehiculelor având norme de poluare inferioare Euro 5 şi 6, şi nu în ultimul rând de necesităţile social-economice ale Capitalei”, arată sursa citată.
Precizările vin după ce consilierul general în cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, Lucian Iliescu, a acuzat-o sâmbătă pe Gabriela Firea că pune în discuţie un proiect de hotărâre fără a preciza „sursa de inspiraţie” deoarece, aşa cum spune acesta, propunerea de acordare a unor eco-vouchere pentru achiziţia de maşini îi aparţine.
MINCIUNA ARE PICIOARE SCURTE! Observ că doamna primar, Gabriela Firea, fără a menţiona “sursa de inspiraţie”, şi-a însuşit proiectul meu: ”Programul de stimulare a înnoirii parcului auto naţional”, proiect de hotărâre în baza căruia ar putea să fie acordate 10.000 de eco-vouchere, în valoare de 4.600 de lei fiecare, pentru achiziţionarea unui autovehicul nou. Dacă doamna primar şi-a asumat proiectul meu, sper sa îl ducă la bun sfârşit în baza analizelor făcute de mine şi atasatate la proiect. Sper ca şi pentru domnia sa, sănătatea cetăţenilor Capitalei să reprezinte o prioritate!”, a transmis, pe pagina personală de Facebook, consilierul Lucian Iliescu (PMP).
De asemenea, pentru a-şi susţine afirmaţiile, Lucian Iliescu a prezentat proiectul de hotărâre propus în luna mai a acestui an. Potrivit documentelor postate, proiectul lui Iliescu viza acordarea a 10.000 de eco-vouchere în valoare de 4.600 de lei fiecare, pentru stimularea înnoirii parcului auto din Bucureşti.
Pe ordinea de zi a CGMB se arată un proiect potrivit căruia Primăria Capitalei vrea să ofere 5.000 de eco-vouchere în valoare de câte 9.000 de lei, pentru achiziţionarea unor maşini noi, cu nivel redus de emisii, non-diesel sau electrice, ce se acordă în schimbul predării spre casare a unui autovehicul vechi.
Citește pe alephnews.ro: STUDIU. Timpul trece, suferința rămâne. Anxietatea pe care o simțiți ar putea fi „doliu pandemic”
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Adevărul de pe stradă: Câte maşini sunt de fapt în Bucureşti.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Primele & singurele imagini cu Mititelu Jr., după ce s-a intoxicat cu medicamente! E bine, mersi!
CANCAN.RO
Sfântul Gheorghe, sărbătoare IMPORTANTĂ pentru români. Ce nu ai voie să faci astăzi. Tradiții și obiceiuri
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe