Tinerii singuri elimină tot mai des alcoolul la prima întâlnire

Tinerii singuri din Germania renunţă din ce în ce mai des la alcool la prima întâlnire şi se întâlnesc la activităţi culturale sau în aer liber, în loc să se întâlnească în localuri, potrivit unei analize Tinder.

3833 afișări
Imaginea articolului Tinerii singuri elimină tot mai des alcoolul la prima întâlnire

Menţiunile precum "picnic", "karaoke" şi "muzee" au crescut ca solicitări de întâlniri în profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani: "Întâlnirile clasice la cină în restaurante şi chiar şi alcoolul sunt scoase din discuţie".

72% dintre utilizatori au declarat că beau doar ocazional sau chiar deloc la o întâlnire, arată analiza citată de dpa.

Potrivit evaluării pentru anul 2022, tinerii singuri acordă tot mai multă importanţă atitudinilor sociale şi politice. Potrivit companiei, subiecte precum schimbările climatice, costurile de încălzire, feminismul şi sănătatea mintală s-au aflat printre primele 5 interese cel mai des menţionate în acest an.

Potrivit Tinder, pentru aceste date au fost analizate toate profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 25 de ani. Această grupă de vârstă reprezintă principalul grup ţintă al aplicaţiei la nivel mondial. Ei reprezintă jumătate din totalul membrilor, a precizat o purtătoare de cuvânt.

Tinder a fost lansat în septembrie 2012. Aplicaţia a făcut din aşa-numitul swipeing un fenomen de masă. Utilizatorii văd profiluri cu fotografii şi informaţii din apropierea lor, iar dacă le place cineva, glisează spre dreapta, dacă nu le place cineva, glisează spre stânga. Dacă ambele persoane se plac, se creează o aşa-numită potrivire.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici