Tu ştii pe cine urmăreşti în social media? Unii influenceri au milioane de urmăritori, deşi nu există în realitate

  • Companiile au creat influenceri generaţi pe computer.
  • Influencerii virtuali au milioane de urmăritori.
  • Influencerii reali nu-i văd ca o ameninţare, dar spun că e doar începutul.
835 afişări

Te-ai gândit vreodată că cel pe care-l urmăreşti pe Facebook sau Instagram nu e o persoană reală? Cu peste jumătate din populaţia planetei în social media, era doar o chestiune de timp până când companiile de publicitate, brandurile, să propună influenceri creaţi din imagini generate de computer şi algoritmi de inteligenţă artificială.

Lil Miquela e influencer virtual cu milioane de urmăritori. Are piese lansate pe Spotify şi a apărut pe coperţile revistelor de modă.

KFC l-a readus la viaţă pe celebrul colonel Harland Sanders, iar casa de modă franceză Balmain (Balman) foloseşte trei modele virtuale. Avem şi noi un influencer virtual, sub numele de Ana Tobor. Mih Lovin nu se simte ameninţat, dar crede că acesta e doar începutul.

„Ei trebuie văzuţi în primul rând ca o formă nouă de a transmite un mesaj, nu neapărat ambalat în ideea de influence. Concurenţa dintre ei doi, dintre cele două categorii, nu este atât de mare în momentul de faţă, este doar o poveste interesantă-n piaţă. E un început care e timid din punctul meu de vedere, raportat la ce o să fie în viitor”, a spus influencerul Mih Lovin. 
 

 

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici