China Media Group a câştigat patru premii Olympic Golden Rings Awards de la Beijing 2022

Comitetul Internaţional Olimpic (CIO) a acordat trofeele Olympic Golden Rings (Inelele de aur olimpice) radiodifuzorilor deţinători de drepturi pentru acoperirea Jocurilor Olimpice de iarnă de la Beijing 2022.

77 afișări
Imaginea articolului China Media Group a câştigat patru premii Olympic Golden Rings Awards de la Beijing 2022

China Media Group a câştigat patru premii Olympic Golden Rings Awards de la Beijing 2022

China Media Group, care a fost radiodifuzorul din ţara gazdă, a fost câştigător la categoriile Cea mai sustenabilă operaţiune şi Cel mai bun program olimpic, precum şi medaliat cu argint la categoria Cea mai bună inovaţie şi scenografie, precum şi la categoria Cea mai bună promovare în direct.

BBC Sport şi Warner Bros. Discovery s-au clasat pe locurile doi şi trei la categoria Cel mai bun program olimpic.

Warner Bros. Discovery a adunat aurul la categoria Cea mai bună inovaţie şi scenografie pentru "The Cube", iar BBC Sport a obţinut bronzul.

NBCUniversal a luat aurul pentru cea mai bună promovare la radio, iar France Télévision a luat bronzul.

CBC/Radio-Canada a luat aurul pentru Cel mai bun profil de sportiv, dedicat snowboarderului Max Parrot, care a învins cancerul pentru a câştiga aurul olimpic.

NBCUniversal s-a clasat pe locul al doilea pentru profilul dedicat schioarei americane de schi fond Jessie Diggins, iar Sky New Zealand a obţinut bronzul pentru profilul dedicat campionului de schi freestyle Nico Porteous.

Un premiu separat a fost câştigat de NBCUniversal pentru cel mai bun exemplu de egalitate şi incluziune pentru un profil despre sportiva de culoare Elana Meyers Taylor.

CBC/Radio-Canada a câştigat, de asemenea, premiul pentru cel mai bun reportaj şi documentar în faţa NBCUniversal şi BBC Sport.

China Daily a fost recunoscut pentru cea mai bună media socială şi implicarea fanilor, urmat de NBCUniversal şi Warner Bros. Discovery.

"Aceste premii recunosc creativitatea, pasiunea şi inovaţia de care dau dovadă deţinătorii noştri de drepturi media atunci când împărtăşesc magia Jocurilor Olimpice cu publicul lor", a declarat preşedintele CIO, Thomas Bach.

"Prin intermediul parteneriatelor încheiate de CIO cu aceste companii media de top, Jocurile Olimpice de iarnă Beijing 2022 au ajuns la o audienţă globală de peste două miliarde de persoane, evidenţiind puterea unificatoare a Jocurilor Olimpice.

"Succesul acestor parteneriate poate fi văzut şi din faptul că cercetările efectuate în rândul consumatorilor după Beijing 2022 au confirmat faptul că Jocurile Olimpice sunt cel mai atractiv eveniment sportiv şi de divertisment din lume."

Serviciul de radiodifuziune olimpică a fost, de asemenea, premiat pentru cea mai bună producţie a gazdelor pentru acoperirea curselor lui Nathan Hill, Peng Gao, Christopher Taylor Shaut, Haiwei Wang şi Helen Borobokas în sporturile lor.

Câştigătorii premiilor au fost selectaţi din 50 de participanţi de către un juriu internaţional condus de Anant Singh, membru al CIO, producător a două filme nominalizate la Oscar şi membru delegat al CIO pentru producţie vizuală.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici