- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente
Jumătate dintre companii au planificat reducerea cheltuielilor cu sponsorizarea de evenimente pentru acest an şi încearcă să renunţe la contractele deja încheiate, potrivit unui studiu realizat în Statele Unite de agenţia IEG, aparţinând grupului WPP, informează Brand Republic.
Companiile îşi retrag sponsorizările de evenimente
Studiul a arătat că 51% dintre companii intenţionează să aloce mai puţini bani sponsorizărilor în 2009, faţă de anul trecut, şi că 47% dintre advertiseri vor să renunţe la contractele de sponsorizare din trecut.
Un procent de 36% dintre reprezentanţii companiilor s-au declarat dispuşi să menţină nivelul cheltuielilor alocat sponsorizării de evenimente, la acelaşi nivel ca anul trecut.
Ajustarea bugetelor va afecta, potrivit studiului, şi investiţiile în promovarea parteneriatelor de sponsorizare.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Democrația reală înseamnă că tu, cetățeanul, ai putere decizională. Monopolul partidelor din România trebuie spart
-
Avertisment al serviciilor secrete europene: Rusia pregăteşte activ atentate cu bombă sub acoperire, atacuri incendiare şi distrugeri ale infrastructurii pe teritoriul european
-
Protest în Ungaria. Mii de oameni s-au adunat la un miting organizat de rivalul lui Viktor Orban
-
Macron îl îndeamnă pe Netanyahu să ajungă la un acord de armistiţiu cu Hamas
Evenimentele sportive sunt categoria cea mai grav afectată de retragerea sponsorilor, Formula 1 resimţindu-se cel mai puternic. Retragerea sprijinului corporaţiilor a afectat şi fotbalul. Echipele de fotbal îşi pierd una după alta sponsorii iar tricourile sportivilor vor rămâne fără logourile companiilor.
Anul acesta, Royal Bank of Scotland şi-a redus bugetul alocat sponsorizării acestui eveniment la jumătate, de la 216 milioane de euro la 100 milioane, iar ING nu şi-a mai revizuit contractul de sponsorizare, în parteneriat cu Renault.
Deasemenea, companiile americane General Motors şi FedEx au redus masiv din volumele alocate în trecut sponsorizării de evenimente.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO