- Home
- Sport
- BUCUREŞTI, (28.04.2015, 14:17)
- Adrian Petculescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Preşedintele grupului Volkswagen, Ferdinand Piech, un opozant al intrării mărcii în Formula 1, a demisionat după un conflict cu preşedinte executiv Martin Winterkorn, ceea ce alimentează speculaţiile privind apropierea companiei germane de Marele Circ, informează planetf1.com.
182 afișări
O demisie la vârful grupului ar putea apropia Volkswagen de Formula 1
Piech, preşedintele Comitetului Director al VW Group, s-a opus intrării Volkswagen în Formula 1 din cauza conflictului pe care îl are cu administratorul drepturilor comerciale ale F1, Bernie Ecclestone.
În contrast cu Piech, Winterkorn este cunoscut ca un partizan al extinderii Volkswagen în sporturile cu motor.
Interesul Volkswagen pentru Marele Circ este încurajat de succesul global de marketing înregistrat de grupul rival Daimler, de care aparţine campioană mondială, Mercedes AMG.
ULTIMELE ȘTIRI
-
SUA susține că parteneriatul cu Israel este mult mai lung decât cel cu Ucraina. Zelenski nu vrea să se facă diferențe între cele două țări
-
Rafila: Dacă sunt culpe medicale, trebuie evidenţiate. Dacă nu, medicii să fie apăraţi
-
Acumularea de gaze, posibila cauză a exploziei produse miercuri la blocul din Craiova
-
Josep Borrell: Ţările UE trebuie să trimită sisteme antirachetă în Ucraina
Mai mulţi membri ai Comitetului Director al VW consideră Formula 1 ca fiind un instrument promoţional global mai eficient decât cele în care este implicată compania prin programele ei de sporturi automobilistice.
Pe lângă VW şi Audi, printre mărcile grupului se numără Porsche, Lamborghini, Bugatti, Bentley, Skoda şi Seat.
Volkswagen Group este implicat în acest moment în trei programe sportive: cu Porsche şi Audi în Campionatul Mondial de Anduranţă, cu Audi în Campioantul German de Turisme (DTM) şi cu Volkswagen în Campionatul Mondial de Raliuri.
Valoarea globală a publicităţii de care a beneficiat Mercedes în apariţiile televizate din sezonul 2014 al Campionatului Mondial de Formula 1 a fost de 2,8 miliarde de dolari.
În comparaţie, valoarea publicităţii de care a beneficiat VW prin programele sale din motorsport a fost estimată la 30 de milioane de dolari.
Mercedes a cheltuit suma netă de 145 de milioane de dolari în Formula 1, fără a include aici banii primiţi de la sponsori şi de la Ecclestone. Cheltuielile similare ale VW în sporturile în care a participat au fost de peste 2,5 ori mai mari - 350 de milioane de dolari.
Citește pe alephnews.ro: Parizienii dau mașina pe bicicletă. De ce aleg francezii transportul pe 2 roți
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
STUDIU. Petrecerile de zi au ajuns să fie tot mai preferate de tineri. De ce nu mai merg britanicii la club pe timpul nopții
Cum puteţi să luaţi 40.000 de euro direct pe Revolut să vă plătiţi instant creditele de la alte bănci. Cât veţi da înapoi pe lună. CALCUL
Ce este fenomenul „Bitcoin Halving” şi cum poate afecta acesta preţul celei mai puternice criptomonede din lume
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea e bomba sexy pentru care a divorțat Paszkany! Imagini incendiare cu noua iubită a milionarului, care e cu 24 de ani mai tânără
PROSPORT.RO
Starea de sănătate a Prințesei Kate Middleton s-a înrăutățit?! Gestul disperat al Prințului William
CANCAN.RO
INTERVIU EXCLUSIV | Horațiu Potra, adevărul despre LEGIUNEA STRĂINĂ și cum este să fii gardă de corp pentru bogații lumii
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe