Prinşi cu minciuna! SSC Tuatara nu este cea mai rapidă maşină din lume: recordul de 532 km/h este fals!

  • Compania americană a recunoscut oficial că nu a reuşit să atingă viteza maximă de 532,93 km/h, cu o medie de 508 km / h în cele două încercări.
  • Într-o postare pe Instagram se arată că SSC nu a putut depăşi nici măcar 482 km/h.
  • Anul trecut, Super Shelby Cars (SSC) Tuatara, un supercar cu un motor V8 twin-turbo de 1.750 CP, se lăuda că a stabilit recordul mondial de viteză pentru maşinile de producţie, cu o viteză maximă de 532,8 km/h şi o medie la două încercări de 508 km / h.
3302 afișări
Imaginea articolului Prinşi cu minciuna! SSC Tuatara nu este cea mai rapidă maşină din lume: recordul de 532 km/h este fals!

Prinşi cu minciuna! SSC Tuatara nu este cea mai rapidă maşină din lume: recordul de 532 km / h este fals!

Înregistrarea postată public a fost însă pusă sub semnul întrebării. Mulţi au susţinut că videoclipul publicat de compania americană era fals. Suspiciuni mai mult decât justificate, întrucât, după câteva luni, SSC admite oficial că recordul nu a fost de fapt stabilit (AICI, despre aşa-zisul record).

Recunoaşterea vinovăţiei a fost „formalizată” cu o postare publicată pe Instagram.

Iată pasaje din textul postării: „V-am văzut întrebările de luni de zile şi vă înţelegem frustrările. Dacă nu a fost clar până în acest moment, am dori să recunoaştem oficial că nu am atins viteza iniţială de 331 mph şi 301 mph în octombrie 2020. Ne-a frânt cu adevărat inima, ca şi companie, şi ne concentrăm toate eforturile pentru a sparge bariera de 300 mph în mod transparent, oficial şi fără nicio îndoială”.
 

Compania americană, după ce a fost acuzată că videoclipul înregistrării este fals, câteva zile mai târziu a făcut o altă încercare, totuşi, ajungând „doar” la o medie de 455 pe cele două încercări, deci fără a se apropia de 300 mile (482 km/h). Compania a dorit să facă o altă încercare în aprilie, dar nu a fost finalizată din cauza unui accident care a avariat maşina.

Tuatara combină V8 twin-turbo de 5,9 litri, care oferă, datorită etanolului, 1.770 CP (cu benzină ar fi „doar” 1.370) şi cuplu 1.735 Nm, un cadru din carbon şi caroserie. Coeficientul de tragere (Cx) este 0,279, unul dintre cei mai mici din categoria sa. Datorită carbonului şi a altor materiale uşoare precum aluminiu, utilizate pentru suspensie şi motor, greutatea Tuatara este de 1.247 kg.
 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici