Serena Williams, amendată de WTA cu 18.000 de dolari pentru momentele create la US Open

WTA, forul care se ocupă de tot ce mişcă în tenisul feminin, a anunţat, printr-un mesaj pe site-ul oficial, că va deschide o investigaţie asupra celor întâmplate sâmbătă noapte, 8 septembrie, în finala feminină de la US Open, când nervii Serenei Williams au cedat.

778 afişări
Imaginea articolului Serena Williams, amendată de WTA cu 18.000 de dolari pentru momentele create la US Open

Serena Williams, amendată de WTA cu 18.000 de dolari pentru momentele create la US Open

La puţin timp de la anunţ, organizatorii au amendat-o pe americancă cu 18.000 de dolari pentru evenimentele provocate în timpul meciului cu Osaka. Serena va primi însă 1,8 milioane de dolari pentru atingerea ultimului act de la Flushing Meadows.

Astfel, Serena a fost amendată cu 10.000 de euro pentru că l-a numit hoţ pe arbitrul Carlos Ramos, cu 4.000 de dolari pentru coaching şi cu 3.000 de dolari pentru că şi-a rupt racheta.

Până să recurgă la amendă, pentru a nu inflama şi mai mult spiritele, forul a transmis un mesaj în care a vorbit frumos despre ambele jucătoare, a atras atenţia că lumea tenisului trebuie să se bucure de finala de la Flushing Meadows, dar a anunţat că evenimentele de pe cea mai mare arenă a lumii nu vor rămâne neinvestigate: "Ambele au jucat un tenis de un nivel excelent pe parcursul turneului, dar sunt probleme din timpul meciului care trebuie investigate. Dar, în această seară, e timpul să celebrăm ce s-a întâmplat şi ce au obţinut cele două jucătoare. Naomi e o campioană meritorie şi Serena a judecat momentul cu o clasă care ne face mândri", e mesajul celor de la WTA.

Scandalul s-a aprins în finala feminină de la US Open de la un gest făcut în tribună de Patrick Mouratoglou. Arbitrul Carlos Ramos a văzut semnul făcut în game-ul doi al setului secund de cel care este cunoscut de toţi fanii tenisului drept "The Coach" şi imediat a sancţionat-o pe Serena Williams cu avertisment. Americanca s-a dus-glonţ la arbitru, şi l-a anunţat: "Eu nu trişez ca să câştig. Prefer să pierd. Să ştii asta". Imediat, la finalul partidei, Patrick Mouratoglou a recunoscut într-un interviu pentru ESPN că, într-adevăr, arbitrul a văzut corect.

Citeşte pe pegina 2

 

Citește mai departe:

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Citește mai departe:

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici