- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- BUCUREŞTI, (13.11.2016, 08:44)
- Departamentul Economic
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Doi antreprenori care au transformat în afacere „armele” din mediul virtual şi-au triplat vânzările
Observând că bătălia pentru accesări este tot mai intensă, doi antreprenori au construit o afacere pe baza „armelor” care pot fi folosite la îmbunătăţirea vizibilităţii şi aşteaptă anul acesta vânzări de trei ori mai mari decât în 2015, relatează Business Magazin.
883 afișări
Doi antreprenori care au transformat în afacere „armele” din mediul virtual şi-au triplat vânzările (Imagine: Ana Poenaru/ Arhiva Mediafax Foto)
Un randament al investiţiei poate fi de peste 217% în cazul cheltuielilor pentru SEO (Searcing Engine Optimization), exemplifică antreprenorul Sorin Drăghici. Un randament şi mai ridicat, de 1.800%, a bifat investiţia în e-mail marketing a unei companii care este client al companiei Digital Workforce, întemeiată de antreprenor. Sorin Drăghici nu a dezvăluit numele clientului său, dar a spus că este un magazin online din domeniul home & deco, care a investit 50.000 de euro în astfel de servicii pe parcursul a 12 luni, ca să profite de noile tehnici de atragere a clienţilor. Câştigurile nete au fost de câteva ori mai mari decât sumele cheltuite, a spus antreprenorul, pentru Business Magazin.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
-
Sunt europenii mai leneşi ca americanii? Şeful uriaşului fond norvegian: "Este îngrijorător! Europa este mai puţin harnică, mai puţin ambiţioasă"
-
Gorghiu, despre decizia CSM privind judecătoarea cazului 2 Mai: Mi-aş fi dorit să spulbere orice fel de semn de întrebare
-
Are Sebastian Burduja şanse pentru Primăria Capitalei? Vicepreşedintele PNL: E greu să câştige Burduja acum, dar îl pregătim pentru următorii patru ani
SEO (Search Engine Optimisation) se referă la strategii, tehnici şi tactici direcţionate spre creşterea numărului de vizitatori ai unui website prin obţinerea unei poziţionări mai bune în rezultatele de căutare. Acest lucru îl pot face angajaţii companiei sau serviciul poate fi externalizat către firme specializate.
Un exemplu citat de Business Magazin este Digital Workforce (DWF), creată de antreprenorii români Mihai Vînătoru şi Sorin Drăghici. Firma a avut anul trecut afaceri de 200.000 de euro şi previziunile pentru 2016 se referă la venituri de trei ori mai mari: 600.000 de euro.
DWF este doar unul dintre jucătorii de pe piaţa locală serviciilor de tip SEO, evaluată de cei doi antreprenori la circa 30 de milioane de euro. „Piaţa de SEO în România este încă foarte fragmentată. În prezent, este împărţită între agenţii de media, agenţii de PR, firme de web design, freelanceri. Au început să apară agenţii specializate şi în România, lucru care demonstrează că piaţa, uşor-uşor, se maturizează“, spune Sorin Drăghici, care gestionează departamentul de new buiness din cadrul DWF.
Clienţii care apelează la astfel de servicii, spune Drăghici, sunt cu precădere magazinele online, care pot măsura câte vânzări generează direct prin traficul atras din motoarele de căutare, companiile de servicii (ca agenţii de turism şi clinici medicale), brandurile care sunt căutate online de clienţi sau profesioniştii (avocaţi, manageri etc.) pe care potenţialii clienţi sau parteneri îi caută pe Google.
Potrivit companiei de cercetare de piaţă Gartner, companiile au investit 11% din venituri în marketing anul trecut, iar aşteptările pentru anul în curs vizează creşteri pe acest palier. Un element interesant semnalat în studiu este că importanţa digital marketingului a crescut semnificativ, 20% din respondeţii sondajului Gartner spunând că dezvoltarea strategiei în sfera digitală este o prioritate. SEO intră în domeniul marketingul digital, dar şi social marketing, pe care 65% dintre respondenţi au indicat-o drept cea mai importantă zonă pentru investiţii în 2015, mai arată Business Magazin.
Citeşte şi: Povestea omului de afaceri care a dat maşinii airbag-urile. Astăzi este un jucător important din industria auto
Citeşte şi: Roboţi şi oameni.Erica, robotul care poate întreprinde activităţi pe care orice femeie le poate face
Citește pe alephnews.ro: Topul celor mai dorite branduri de lux. Prada a fost doborâtă de Miu Miu
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Cea mai sexy femeie din lume s-a filmat în timp ce se îmbrăca! Fanii au înnebunit când au văzut-o
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe