- Home
- Ştiinţă-Sănătate
- BUCUREŞTI, (05.05.2017, 08:25)
- Anca Olteanu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Facebook, PROFIT masiv în acest an. Previziunile lui Mark Zuckerberg pentru următoarea perioadă
Veniturile şi profitul companiei Facebook au crescut în primul trimestru din 2017, cu 49%, respectiv 76%, faţă de acelaşi trimestru de anul trecut, datorită diviziei de reclame pe telefoane mobile care se dezvoltă rapid, potrivit Reuters.
2573 afișări
Facebook, PROFIT masiv în acest an. Previziunile lui Mark Zuckerberg pentru următoarea perioadă
Profitul Facebook în primul trimestru din 2017 a crescut cu 76,6% de la an la an, ajungând la 3,06 miliarde de dolari, iar venitul total a crescut cu 49% până la 8,03 miliarde de dolari.
Compania este aşteptată să genereze venituri globale din reclame, în 2017, în valoare de 31,94 miliarde de dolari, cu 42,1% mai mult faţă de anul trecut, potrivit firmei de cercetare eMarketer.
Astfel, Facebook ar avea o cotă de 22,6% din piaţa mondială a reclamelor pentru telefonia mobilă, liderul fiind Google, cu o cotă de 35,1%, potrivit eMarketer.
ULTIMELE ȘTIRI
-
VIDEO. Primul om cu cip Neuralink în creier joacă „Mario Kart” cu ajutorul device-ului
-
Vremea se încălzeşte în Capitală. Ploi şi maxime de 24 de grade
-
Cresc preţurile în industria prelucrătoare, construcţii şi în comerţ
-
Horia Constantinescu renunţă la şefia ANPC pentru a candida la Primăria Constanţa
Numărul utilizatorilor Facebook a crescut cu 17%, ajungâng la 1,94 miliarde, la 31 martie.
Profitul atribuit acţionarilor Facebook a crescut la 3,06 miliarde de dolari sau la 1,04 dolari pe acţiune, în primul trimestru, de la 1,73 miliarde de dolari sau 60 de cenţi pe acţiune, anul trecut.
Venitul generat de reclamele de pe telefoanele mobile a reprezentat 85% din venitul total generat de reclame, în valoare de 7,86 miliarde de dolari, în primul trimestru care s-a finalizat la 31 martie, comparativ cu 82%, anul trecut.
Directorul financiar David Wehner a spus, în cadrul unei conferinţe de presă, că veniturile generate de reclame vor scădea în restul anului 2017, pentru că s-a atins o limită a reclamelor, adică a numărului de reclame pe care le poate introduce pe pagina unui utilizator înainte de a-l deranja.
Noile produse, precum reclamele difuzate în mijlocul clipurilor video sau al celor care apar în aplicaţia de Messenger a Facebook ar putea contribui la creşterea veniturilor, dar aceste planuri sunt doar la început, au spus Mark Zuckerberg şi Wehner.
Citeşte şi: Cât a câştigat anul trecut directorul general al Google şi cât cheltuie compania pentru a-i asigura securitatea
Citeşte şi: CULORILE de la smartphone-uri şi semnificaţia lor ASCUNSĂ. Ce transmite roşul şi de ce se "poartă" negrul
Citește pe alephnews.ro: Cillian Murphy devine vegan: „Mi-e dor de brânză. Nu îmi lipsește carnea”
Citește pe www.zf.ro: Revoltă la Carrefour în România: Cu cât sunt plătiţi angajaţii
Citește pe www.zf.ro: Surpriză de la Kaufland în România. A investit deja peste 1 mil. euro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Povestea unui fost corporatist care alături de un prieten a creat de la zero propria marcă de bere 100% românească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
FOTO. Ea este cea mai sexy sportivă din culturismul românesc! Are un singur vis: „Asta îmi dă energie”
PROSPORT.RO
Ce se întâmplă când bei vin roșu, de fapt. Expertiza surprinzătoare a medicului Vlad Ciurea
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe