CULORILE de la smartphone-uri şi semnificaţia lor ASCUNSĂ. Ce transmite roşul şi de ce se "poartă" negrul

Ca orice industrie care se respectă, brand-urile de renume nu lasă nimic la voia întâmplării atunci când estevorba despre produsele care le reprezintă, producătorii de smartphone-uri sunt foarte atenţi la dorinţele clienţilor. Şi cum culoarea şi designul sunt esenţiale în acest caz, este de înţeles atenţia care li i se acordă.

1077 afișări
Imaginea articolului CULORILE de la smartphone-uri şi semnificaţia lor ASCUNSĂ. Ce transmite roşul şi de ce se "poartă" negrul

CULORILE de la smartphone-urile şi semnificaţia lor ASCUNSĂ. Ce transmite roşul şi de ce se "poartă" negrul

 
Potrivit unui sondaj realizat în 2016, citat de Go4it, cea mai populară culoare din lume pentru smartphone-uri era negru, cu 34,63% din voturile respondenţilor. Pe locul doi s-a situat alb, cu 23,55%, iar pe trei cyan cu 8%.

Totuşi, mulţi mari producători nu ţin cont neaparat de aceste sondaje atunci când lansează noi dispozitive, ci sunt mai atenţi mai degrabă la mesajul pe care îl transmite o anumită culoare sau nuaunţă. De exemplu, Samsung Galaxy S8 este disponibil în variantele: negru, argintiu, gri, albastru şi auriu. Apple iPhone 7 este disponibil în culorile: negru (două nuanţe), roşu, argintiu, auriu, aur roz şi roşu.

Potrivit psihologilor, doar în 20% dintre cazurile în care trebuie să alegem culori facem acest lucru conştient. În restul cazurilor dictează subconştientul. De aceea, în topurile care arată cele mai importante caracteristici la smartphone-uri pentru utilizatori, culoarea iese de obicei pe ultimele locuri. 
 
Ghidul emoţiilor transmise de culorile folosite de marile companii pentru logo-uri
 
Vezi AICI ce spune culoarea smartphone-ului despre tine
 

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici