- Home
- Tehnologie
- (20.05.2021, 06:07)
- Sebastian Ujica
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Facem România Bine
- Ieși pe plus
- Video
Cum luptă Facebook cu dezinformarea graţie unui soft inteligent
- Facebook a redus, în ultimele luni, diseminarea conţinutului violent, de ură sau sexual, ca urmare, mai ales, a implementării unui software bazat pe inteligenţă artificială.
- Reţeaua a fost acuzată în mod regulat că nu a făcut suficient pentru a modera conţinutul care circulă pe platforma sa.
331 afișări

Cum luptă Facebook cu dezinformarea graţie unui soft inteligent
Facebook spune că a şters nu mai puţin de 18 milioane de postări de pe reţeaua de socializare şi din aplicaţia Instagram care încălcau regulile cu privire la dezinformarea legată de Covid-19.
Facebook a redus, în ultimele luni, diseminarea conţinutului violent, de ură sau sexual, ca urmare, mai ales, a implementării unui software bazat pe inteligenţă artificială, capabil să stabilească legături între mesaje, imagini sau comentarii, informează AFP.
Până în prezent, sistemul de detectare a reţelei sociale permitea analizarea unui singur conţinut la un moment dat, fără a putea să încrucişeze semnalele provenind de la, spre exemplu, un mesaj şi o fotografie.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Un colecționar de mașini din „Fast and Furious” din Paris le închiriază turiștilor. El deține și două dintre mașinile lui Batman
-
FOTO. Avocat: Tinerii loviţi de Vlad Pascu în 2 Mai se aflau în afara părţii carosabile
-
Germania este cel mai mare investitor din România. Austria este pe doi / Rusia este sub Malta, iar investiţile din SUA şi Italia au scăzut
-
Putin a semnat decretul privind recrutarea militară de toamnă
Cu noul algoritm, implementat în 2020, Facebook poate avea acum "o viziune de ansamblu", a explicat miercuri Mike Schroepfer, manager tehnic al platformei, în cadrul unei conferinţe.
Astfel, reţeaua socială poate descifra mai bine semnificaţia unor "meme-uri" a imaginilor sau a animaţiilor, cel mai adesea cu scop umoristic, dar care uneori au un caracter de ură sau discriminator care poate fi înţeles doar prin asocierea textului cu imaginea.
"Trebuie înţeles întregul context" pentru a analiza şi, eventual, a respinge mesajul, a detaliat Mike Schroepfer, care a explicat că software-ul este, de asemenea, capabil să încrucişeze conţinuturi în mai multe limbi.
Instrumentul informatic evită, totodată, eliminarea anumitor mesaje care ar fi declanşat anterior o alertă pe baza unui cuvânt sau a unei imagini identificate prea literal.
Facebook atribuie parţial acestui sistem declinul distribuirii conţinutului dubios pe site-ul său.
Indicatorii trimestriali publicaţi miercuri măsoară numărul de vizualizări ale acestui tip de conţinut şi nu numărul lor pe site.
În primul trimestru, între 0,05% şi 0,06% din conţinutul vizionat de utilizatorii Facebook a avut un caracter de ură, comparativ cu 0,07% - 0,08% în al patrulea trimestru al anului 2020 şi între 0,10% şi 0,11% în al treilea trimestru al aceluiaşi an.
Reţeaua socială a intervenit şi asupra a 34,3 milioane de conţinuturi violente sau şocante, faţă de 15,9 milioane în al patrulea trimestru al anului 2020.
Software-ul vă permite de acum să treacă "dincolo de o singură postare" şi să identifice o tendinţă la scara unui întreg grup Facebook, a mai precizat Schroepfer.
Din mai 2018, Facebook publică indicatori trimestriali ce ilustrează politica sa de control al conţinutului parazit, de ură, violent, sexual, de propagandă teroristă sau al conturilor false.
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!



Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.




CANCAN.RO

GANDUL.RO



ULTIMA ORǍ
vezi mai multe