Pe 24 august 1995 avea loc extravaganta lansare a Windows 95. Campania publicitară a costat 200 de milioane de dolari

  • Pe 24 august era lansat noul sistem de operare al Microsoft, Windows 95
  • Piesa “Start me up” de la Rolling Stones a fost imnul campaniei de lansare
  • Campania publicitară a costat 200 de milioane de dolari
  • În 1998, Windows 95 devenea cel mai folosit sistem de operare
682 afişări
Imaginea articolului Pe 24 august 1995 avea loc extravaganta lansare a Windows 95. Campania publicitară a costat 200 de milioane de dolari

sursa foto. profimedia

Te-ai întrebat vreodată cum arată nişte miliarde de dolari dansând? Cam asa.

Era 24 august 1995, iar Bill Gates şi ceilalţi şefi de la Microsoft lansau Windows 95 pe piesa “Start me up” a celor de la Rolling Stones. Zvonurile spuneau că Rolling Stones ar fi încasat între 8 şi 14 milioane de dolari pentru drepturile de folosinţă asupra piesei. Microsoft spunea că, de fapt, suma a fost mult mai mică. Oricum, suma reală n-a fost dezvăluită niciodată.

Dar nu a fost singura cascadorie publicitară făcută pentru lansarea Windows 95. Jennifer Anniston şi Matthew Perry au făcut un cyber sitcom, Empire State Building a fost luminat în culorile logo-ului, iar pe cea mai înaltă clădire din Canada, CN Tower, a fost afişat un banner de 100 de metri cu logo-ul noului sistem de operare.

O campanie extravagantă, care a costat 200 de milioane de dolari, dar care şi-a atins scopul. 3 ani mai târziu, în 1998, Windows 95 devenea cel mai folosit sistem de operare din lume, depăşindu-şi net principalul rival – iOS de la Apple.

Gazda show-ului de lansare a fost Jay Leno, care l-a prezentat în stil propriu pe Bill Gates: ”Este un om cu atât de mare succes, încât Ross Perot este şoferul lui”.

”Adevăratul scop al PC-ului e să devină o unealtă de comunicare, iar Windows 95 e un mare pas în această direcţie”, a  fost replica lui Bill Gates.

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici