- Home
- Economic
- SEATTLE, (07.03.2013, 20:00)
- Anca Dumitrescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea calităţii bateriilor cu litiu-ion destinate avioanelor 787 Dreamliner şi a intensificat verificările în urma recomandărilor făcute de aceştia.
361 afișări
Boeing a cerut ajutorul producătorilor auto pentru testarea bateriilor cu litiu-ion (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Constructorul american de aeronave a solicitat sprijinul Ford Motor, General Motors, General Electric, Unitet Technologies şi altor companii, după ce defectarea bateriilor unora dintre avioanele 787 a dus la consemnarea la sol a tuturor acestor aparate, pe 16 ianuarie, au declarat mai multe persoane apropiate situaţiei, relatează Bloomberg.
Producătorul japonez al bateriilor, GS Yuasa, a dublat numărul testelor de calitate, la recomandarea unei comisii înfiinţate de Boeing, formată din reprezentanţi ai unora dintre companiile contactate.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Macron avertizează că Europa e în pericol și propune dotarea UE cu arme nucleare: „Să nu devenim vasalii SUA”
-
Ciolacu: Am încheiat orice dialog şi orice ofertă pentru Cristian Popescu Piedone
-
Zeci de mii de ucraineni, aflaţi în afara ţării, nu vor putea obţine paşapoarte noi
-
Ucraina foloseşte pentru prima oară rachete americane cu rază de acţiune mai mare contra Rusiei
Remedierea deficienţelor bateriilor este esenţială pentru ca avioanele 787 să îşi reia zborurile. Găsirea unei soluţii rapide este de asemenea esenţială, întrucât Boeing poate fi penalizată de cele opt companii aeriene care operează aeronavele consemnate, precum şi de cele ale căror livrări au fost amânate.
Comisia, din care mai fac parte reprezentanţi ai Boeing, GS Yuasa şi Thales, a identificat îmbunătăţiri care pot fi aduse bateriilor, dar şi instalaţiilor avionului, urmând să existe mai multe straturi de protecţie.
Reprezentanţii companiilor auto în comisia formată de Boeing au analizat protocolul de testare şi au fost surprinşi de faptul că peste 90% din baterii au trecut controlul de calitate. Doua dintre surse au arătat că în industria vehiculelor electrice acest procent este de circa 60%.
Un purtător de cuvânt al companiei japoneze GS Yuasa a refuzat să comenteze.
Comisia pentru siguranţa transporturilor din Japonia a anunţat în această săptămână că a finalizat testarea bateriilor fabricate de GS Yuasa şi nu a constatat nimic neobişnuit.
Reprezentanţii Ford şi GM au refuzat să comenteze despre asistenţa acordată Boeing.
Directorul general al Ford, Alan Mulally, a condus divizia de avioane comerciale a Boeing la jumătatea anilor 2000, în perioada în care Dreamliner era în faza de proiectare.
Boeing dublează pe de altă parte producţia de avioane 787, pentru a onora circa 840 de comenzi pentru avioanele de 207 milioane de dolari.
Compania instalează deja sisteme îmbunătăţite de fixare a bateriilor şi aşteaptă o decizie din partea Administraţiei Federale pentru Aviaţie din SUA.
Preşedintele diviziei de avioane comerciale a Boeing, Ray Conner, a prezentat un plan autorităţilor de reglementare, în februarie, care include separarea celulelor bateriilor, îmbunătăţirea sistemului de monitorizare a acestora de către piloţi şi o casetă mai solidă în care să fie fixate, pentru evitarea unor incendii.
Citește pe alephnews.ro: Franța a descoperit secretul longevității. Peste 31.000 de persoane vor împlini anul acesta peste un secol de viață
Citește pe www.zf.ro: Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Final de linie. Prima industrie care va fi ucisă de Inteligenţa Artificială. ”În cel mult un an, toate centrele vor dispărea”
Lanţul românesc de restaurante ce se luptă cu giganţii KFC şi McDonald’s a facut 48 de milioane de euro anul trecut şi vrea să se extindă cu până la 50 de noi locaţii, inclusiv la nivel international
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Familia Regală a Marii Britanii, lovită de o nouă tragedie. A fost găsit mort, în urma unei supradoze
CANCAN.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe