Germana şi engleza sunt urmate de limbi latine precum franceză, spaniolă sau italiană, arată rezultatele studiului realizat de compania de cursuri de limbi străine Eucom, parte a grupului Ascendis.
Mai mult, studiul arată că doi din trei angajaţi din România îşi doresc să înveţe o limbă străină pentru a se dezvolta pe plan profesional şi percep participarea la cursuri ca pe un beneficiu din partea companiei ce vizează şi dezvoltarea pe plan profesional, informează ZF.
„Angajatorii oferă beneficii sub forma programelor de training lingvistic cu scopul de a-şi echipa angajaţii cu abilităţi de comunicare în limbi străine în mediul de business, însă cu toţii realizează că această oportunitate îi ajută pe angajaţi să se dezvolte şi pe plan personal, nu numai profesional. Trainingul lingvistic este una dintre strategiile eficiente de motivare a angajaţilor, acţionând foarte bine pe ambele planuri“, a explicat Delia Dragomir, managing partner în cadrul Eucom.
Citeşte şi: Topul sectoarelor care au făcut cele mai multe angajări noi. Numărul de angajaţi a ajuns la un nivel-record al ultimilor aproape 20 de ani
Citeşte şi: Ministrul Finanţelor: Băncile care evită impozitul pe profit trebuie să-nţeleagă că nu suntem o ţară de mâna a treia/ OUG privind pensiile speciale ne va ajuta la anul să susţinem bugetul de pensii