Reţeta prin care băieţii deştepţi continuă să se îmbogăţească şi în 2013, în Business Magazin

Materialul de copertă pe care noul Business Magazin îl propune cititorilor săptămâna aceasta, începând de luni, 13 mai, este "Când priza e miza: băieţii deştepţi sunt în continuare pe fir".

241 afișări
Imaginea articolului Reţeta prin care băieţii deştepţi continuă să se îmbogăţească şi în 2013, în Business Magazin

Reţeta prin care băieţii deştepţi continuă să se îmbogăţească şi în 2013, în Business Magazin

Din noul număr al revistei, cititorii pot afla ce s-a întâmplat cu aproape un an în urmă, în 20 iunie, cu Hidroelectrica, una dintre cele mai importante companii producătoare de electricitate din România şi cum a evoluat activitatea furnizorilor privaţi pe piaţa locală de energie electrică. "Şoc" şi "istorică" au fost cuvintele folosite atunci pentru a defini această decizie, prezentată presei ca fiind luată după analize riguroase ale Consiliului de administraţie, care a motivat cererea adresată tribunalului prin scăderea cifrei de afaceri şi creşterea datoriilor pe fondul unui "dezastru de management" şi al secetei din 2011. La un an de la acel moment, "băieţii deştepţi" nu numai că nu au dispărut, ci o duc chiar bine. O spun chiar ei în Business Magazin.

Care sunt mecanismele actuale ale pieţei de energie, cotele furnizorilor pe piaţa concurenţială în 2011 şi 2013, ce contracte directe a avut Hidroelectrica în anii 2010 şi 2011 şi preţurile medii ponderate la care a fost comercializată energia prin contracte bilaterale încheiate pe bursa OPCOM în perioada 2006-2012 sunt alte informaţii ce pot fi găsite în materialul reprezentativ al ediţiei Business Magazin din 13 mai.

Din noul număr al revistei cititorii vor afla ce plusuri şi minusuri prezintă agenda economică a României, cu ce provocare se confruntă compania Samsung când banii prea mulţi devin o problemă, iar Bogdan Murariu (Avon) dezvăluie în cadrul unui interviu care este una dintre cele mai mari greşeli ale unui manager.

La rubrica "Societate" sunt prezentate misterele marketingului muzeelor şi reţeta secretă prin care acestea se reinventează, iar în cadrul secţiunii de "Strategie", Vladimir Sterescu, şeful biroului local al companiei americane Computer Generated Solutions (CGS) vorbeşte despre rata medie anuală de creştere a pieţei de call center şi câte milioane de euro pot aduce câteva sute de milioane de convorbiri telefonice care încep cu "Buna ziua. Aţi sunat la relaţii cu clienţii".

În "Infograficul săptămânii" este ilustrată istoria roboţior industriali începând cu anul 1959, precum şi analize actuale şi previziuni în contextul vânzărilor globale de roboţi industriali. "Studiul de Caz" prezintă conceptul de transformare a telefonului mobil în portofel, Netopia şi MasterCard testând pe piaţa locală un soi de portofel virtual, o aplicaţie pentru smartphone care permite plata cu cardul bancar direct de pe telefonul mobil.

La secţiunea "Industrie" revista prezintă pe cei doi antreprenori care au mutat un deal şi fac business din asta, iar din conţinutul paginilor dedicate Antreprenoriatului, cititorii pot afla cine este milionarul din satul lui Ilie Moromete şi traseul profesional al celui care conduce o afacere ajunsă, după mai bine de un deceniu, la trei milioane de euro. Din cadrul rubricii "Speciale", cei interesaţi vor afla ce reprezintă ultimii ani pentru industria spatială privată şi de ce anume depinde noua era începută din vara anului 2011, cand NASA a retras flota de navete a SUA.

Care este preţul pe care îl are o ţinută completă a unei persoane bine îmbrăcate şi ce şanse de creştere are un brand în ale cărui magazine intră în medie zece clienţi pe zi, cum a evoluat afacerea cu aplicaţii pentru smartphone-uri şi în ce constă adevarata mină de aur a acestui business, sunt alte subiecte dezvoltate în sectiunile dedicate din paginile noului număr al revistei Business Magazin din 13 mai, disponibilă doar în reţelele Inmedio şi Relay.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici