- Home
- Externe
- PODGORIŢA, (28.06.2013, 10:47)
- Iuliana Enache
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
PRIMELE CONCLUZII ale anchetei accidentului din Muntenegru: Viteza autocarului era de 80 de kilometri pe oră, dublu faţă de limita admisă
Anchetatorii au stabilit că autocarul român se deplasa cu o viteză de 80 de kilometri pe oră, respectiv de două ori mai mult decât limita admisă pentru acest sector de drum, potrivit datelor înregistrate de tahograf, relatează cotidianul Vijesti, în pagina electronică.
6364 afișări
PRIMELE CONCLUZII ale anchetei accidentului din Muntenegru: Viteza autocarului era de 80 de kilometri pe oră, dublu faţă de limita admisă (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Vijesti a constatat că rezultatele preliminare au arătat că, înainte de a se prăbuşi în canion, autocarul se deplasa cu 80 de kilometri pe oră, dar viteza exactă va fi cunoscută după analiza detaliată a experţilor.
"Dispozitivul care înregistrează datele la bordul autocarului arată că viteza acestuia, înainte de accident, era de 80 de kilometri pe oră, ceea ce înseamnă de două ori viteza admisă pe această porţiune de drum", a declarat o sursă din cadrul poliţiei.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Congresul SUA a aprobat pachetul de sprijin de 95 de miliarde de dolari pentru Ucraina, Israel și Taiwan
-
Compania coreeană Hanwha vrea să înfiinţeze în România un hub industrial pentru Europa
-
Undă verde pentru Centura Verde Bucureşti-Ilfov. Vot cu unanimitate din partea comisiilor reunite pentru mediu şi pentru păduri din Senat
-
Serghei Şoigu anunţă un număr impresionant de morţi în tabăra duşmanilor ucraineni
Limita de viteză pe acest sector de drum este de 40 de kilometri pe oră.
"La acest moment nu pot dezvălui detalii despre cum conducea şoferul înainte de accident. Aceste date vor fi conţinute în raportul final, care va fi gata săptămâna viitoare", a declarat procurorul Vojislav Grujic.
Procurorul care se ocupă de anchetă a declarat că aşteaptă mai multe detalii pentru a întocmi raportul final.
"Trebuie să clarificăm unele fapte care sunt importante în proces. Ar trebui să fie gata săptămâna viitoare", a declarat el, adăugând că este posibil să fie cerută o expertiză suplimentară.
La câteva ore după tragedie, în timpul investigaţiei, echipe ale poliţiei, specialişti şi procurori au emis ipoteza că accidentul s-ar fi produs probabil din cauza vitezei excesive şi a carosabilului alunecos.
Aceeaşi concluzie ar reieşi şi din analiza urmelor lăsate de pneuri. Este posibil ca, tot din cauza vitezei excesive, autocarul să se fi lovit de zidul de beton, de panourile de semnalizare rutieră şi feroviară, precum şi de parapetul podului, care avea o lungime de 22,5 metri.
Ancheta va încerca să stabilească ce s-a întâmplat şi ce alţi factori în afară de viteză şi carosabilul umed l-au împiedicat pe şofer să vadă curba şi să meargă drept, prăbuşindu-se în prăpastie, potrivit cotidianului.
Autocarul nu a fost încă scos din canion şi va trebui găsită o modalitate pentru a face acest lucru, deoarece expertiza tehnică ar putea oferi mai multe răspunsuri.
Citeşte şi:
Accidentul din Muntenegru: Tahograful autocarului a fost demontat. Când va fi cunoscută CAUZA accidentului
Citeşte şi:
PRIMELE REZULTATE ALE ANCHETEI privind accidentul din Muntenegru: Şoferul autocarului probabil a fost orbit de lumina soarelui
Citeşte şi:
Arafat, impresionat de medicii, autorităţile şi locuitorii din Muntenegru: "Totul a fost exemplar". Ce s-ar fi întâmplat dacă acest accident ar fi avut loc în România
Răspunde pe site-urile Aleph News, Mediafax, Ziarul Financiar și pe paginile noastre de social media - ȘTIU și Aleph News. Vezi răspunsul la Știu, de la ora 19.55, Aleph News.
Citește pe alephnews.ro: Senatul SUA a votat pentru interzicerea dreptului de proprietate asupra TikTok a companiei chineze ByteDance
Citește pe www.zf.ro: Unul dintre cei mai mari economişti maghiari: „Uitaţi de Austria. Trebuie să ajungem din urmă România! Avantajul semnificativ al Ungariei faţă de România la dezvoltare calitativă nu mai există“
Citește pe www.zf.ro: Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Sindromul rar care te face beat, chiar dacă n-ai băut. Cum a scăpat un belgian de amendă după ce a dat fiola „peste cap”
Elon Musk dă pe toată lumea afară: După ce a concediat 14.000 de angajaţi, celebrul miliardar a decis să renunţe la o divizie întreagă abia formată
De ce să te duci să lucrezi la H&M la Londra, pe 1.800 de lire sterline, când aceiaşi bani îi obţii la Bucureşti, într-o trattorie, şi ai costurile vieţii mult mai reduse, începând cu chiria?
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
De la Floreasca, l-au internat la Obregia. Mititelu Jr., mutat la 'Spitalul 9'! Ce au constatat medicii + câte zile îl vor ține la psihiatrie
CANCAN.RO
Diagnosticul de cancer al prințesei Kate Middleton: Meghan și Harry pun sare pe rana regală?
GANDUL.RO
Armata OBLIGATORIE în România? ANUNȚUL lui Iohannis! AVERTISMENT cutremurător privind RĂZBOIUL în Europa
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe