Sumele pe care le alocă românii pentru achiziţia de produse în Black Friday s-au majorat în ultimii ani. Astfel, 26% dintre respondenţi spun că vor aloca anul acesta peste 1.000 de lei pentru achiziţia de produse în perioada Black Friday. Ponderea celor care şi-au bugetat cumpărături de peste 1.000 de lei de Black Friday este şi mai mare în mediul urban, ajungând la 28%.
Aproape 35% dintre români vor aloca anul acesta de Black Friday cel mult 500 de lei, iar 20% intenţionează să cheltuiască între 500 şi 1.000 de lei.
Bărbaţii sunt dispuşi să aloce sumele cele mai mari, 30% dintre aceştia intenţionând să cumpere produse a căror valoare cumulată depăşeşte 1.000 de lei. La polul opus, doar 20% dintre femei sunt dispuse să cheltuiască peste 1.000 de lei de Black Friday, 45% dintre femei optând pentru cumpărături cu o valoare de sub 500 de lei.
Sondajul a fost realizat pentru evoMAG în interviul 14 octombrie – 15 octombrie, pe un eşantion de 2.446 de persoane, de iVox, platformă online de sondare a opiniei publice.
Citeşte şi: BNR: Creşterea consumului a creat mai multe locuri de muncă în străinătate decât în ţară
Citeşte şi: ANALIZĂ. Ce înseamnă pentru România alegerea lui Donald Trump în Statele Unite: Politic şi militar câştigăm, economic s-ar putea să pierdem
Citeşte şi: Calculele unui finanţist. Adrian Vasilescu (BNR): Dacă Trump e preşedinte, jumătate din lume ar trebui să se gândească la altă planetă
Citeşte şi: Averile celor mai bogaţi oameni din lume cresc pe fondul unei potenţiale victorii a lui Hillary Clinton
Citeşte şi: Un nou scandal uriaş la Samsung: Gigantul sud-coreean obligat să retragă de pe piaţă milioane de maşini de spălat ”ucigaşe” – FOTO
Citeşte şi: Jumătate din investitorii străini cred că în România povara fiscală e încă mare, chiar dacă taxele au scăzut
Citeşte şi: Wizz Air introduce noi curse de pe Aeroportul din Craiova spre Liverpool, Koln şi Madrid