Video Pastila de lectură: Poetul Florin Dumitrescu recomandă ”Pauza de publicitate”, o carte de Liviu David

Florin Dumitrescu recomandă ”Pauza de publicitate”, o carte de Liviu David, publicată de editura Princeps, în 2019.

98 afişări

”Liviu David este un mare publicitar român. E mai puţin cunoscut pentru că el este foarte discret. E excesiv de discret, este excesiv de modest.”

Cartea poate fi văzută şi ca un manual de publicitate dar şi ca un fel de culegere privind subculturile sau micro-culturile din agenţii cu ce se întâmplă pe acolo

Florin Dumitrescu este cunoscut mai ales pentru versurile pe care le-a scris pentru piese muzicale interpretate de trupe ca Sarmalele Reci, Direcţia 5 sau Pasărea Rock. Pentru Pastila de Lectură de la MEDIAFAX, Dumitrescu recomandă ”Pauza de publicitate”, o carte de Liviu David, publicată de editura Princeps, în 2019. 
 
”Este o istorie a unei epoci, a anilor ´90-2000, când publicitatea românească era într-un fel cu care ne-am obişnuit şi care ni se pare astăzi smart şi creativă, dar era, în acelaşi timp şi o perioadă în care societatea era optimistă şi privea către viitor cu multă încredere şi consumam foarte mult. Poate fi văzută şi ca un manual de publicitate dar şi ca un fel de culegere privind subculturile sau micro-culturile din agenţii cu ce se întâmplă pe acolo”, explică Florin Dumitrescu.

Florin Dumitrescu se recomandă ca filolog, având un master în studii romanice şi ca doctor în socio-antropologie. Este cunoscut ca textier pop-rock (Sarmalele Reci, Direcţia 5, Pasărea Rock etc.), scrie poezie (cel mai recent volum - Dodii, Vorpal-Nemira, 2016), precum şi studii în zona ştiinţelor sociale (cel mai recent – Publi-Cetatea, Integral, 2019).

A debutat în 1987 ca publicist, în presa studenţească, şi în literatură în 1997 cu volumul de poezie „Ana are mere”. A mai publicat volumele de poezie ”ÎNcîntece”, în 2010 şi ”Dodii”, în 2016. Este autor de proză şi al unor volume de antropologie şi studii culturale (”Bâlciul Universităţii. Descoperind spiritul târgoveţ în Bucureştiul postsocialist”, în 2013, ”Tradiţii la superofertă. Între socoteala din agenţie şi cea de la raft”, în 2015 şi ”Retorica sloganului. Manual de copywriting în limba română”, în 2019).

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Dacă ţi-a plăcut articolul, urmăreşte MEDIAFAX.RO pe FACEBOOK »

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

  

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici